جزیره بالی کجاست

جزیره بالی کجاست؟

به این مطلب امتیاز دهید

جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی کجاست؟ جزیره بالی یکی از مقصد های توریستی محبوب در اندونزی است. این جزیره در اقیانوس هند واقع شده و به عنوان یکی از بهترین مقصد های تفریحی و آب و هوایی در جهان شناخته می ‌شود. بالی با طبیعت استوایی زیبا، مناظر طبیعی خیره کننده، معابد و معماری مذهبی زیبا، فرهنگ متنوع و صمیمیت مردمان محلی جذابیت ویژه ‌ای دارد.

 

  موقعیت جغرافیایی جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی در اندونزی قرار دارد و موقعیت جغرافیایی آن به صورت زیر است:

موقعیت جغرافیایی: بالی یکی از جزایر کشور اندونزی است و در اقیانوس هند قرار دارد.

مختصات جغرافیایی: موقعیت جغرافیایی بالی در مختصات 8.3405 درجه عرض شمالی و 115.0920 درجه طول شرقی قرار دارد.

موقعیت زمانی: بالی در منطقه زمانی  GMT+8 قرار دارد، که به عنوان “وقت اندونزی مرکزی” شناخته می ‌شود.

واحد مکانی: بالی جزیره ‌ای است و به عنوان یکی از استان‌ های کشور اندونزی شناخته می ‌شود.

 

جزیره بالی کجاست
جزیره بالی کجاست

 

نزدیک ترین فرودگاه به جزیره بالی کجاست؟

نزدیک ترین فرودگاه به جزیره بالی، فرودگاه بین ‌المللی انگوراه رای (Ngurah Rai International Airport) است. این فرودگاه در جنوب جزیره بالی واقع شده و به عنوان دروازه ورود به بالی شناخته می ‌شود. این فرودگاه در نزدیکی شهر دنپاسار، کابوپاتن، واقع شده است. فرودگاه نگورا رای، فرودگاه اصلی برای ورود و خروج مسافران بین ‌المللی و داخلی به جزیره بالی محسوب می ‌شود.

 

مکان های تفریحی جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی در اندونزی یک مقصد تفریحی معروف است و دارای مکان ‌های تفریحی متعددی است. اگر می خواهید بدانید بهترین لوکیشن های تفریحی و سیاحتی جزیره بالی کجاست، در ادامه با با همراه باشید.

 

اوبود در جزیره بالی کجاست؟

شهری هنری و مذهبی در قلب جزیره بالی. این شهر با بازار های هنری، آثار هنری، کارگاه‌ های صنایع دستی و معابد های زیبا معروف است. این شهر در میان جنگل های سر سبز و شالیزار های برنج واقع شده و مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از آرامش طبیعت است. اوبود به عنوان مرکز فرهنگی بالی شناخته می شود و میزبان تعدادی از معابد، کاخ ها و گالری های هنری است. همچنین محل برگزاری بسیاری از جشنواره ها و رویداد های فرهنگی است، از جمله جشنواره رقص اوبود و جشنواره بین المللی نویسندگان و خوانندگان اوبود.

 

محبوب ترین جاذبه های اوبود جزیره بالی کجاست؟

 

جنگل میمون مقدس اوبود

این جنگل خانه بیش از 700 میمون ماکاک بالی است. بازدید کنندگان می توانند در میان درختان قدم بزنند و میمون ها را از نزدیک ببینند. همچنین در داخل جنگل، سه معبد هندو با قدمت چهارده قرن وجود دارد.

قصر اوبود

این قصر سابق خانواده سلطنتی اوبود است و اکنون به عنوان موزه و جاذبه گردشگری استفاده می شود. این قصر نمونه ای زیبا از معماری بالیایی است و دارای مجموعه ای از آثار هنری و اشیاء باستانی است. اگر می خواهید بدانید جذاب ترین موزه جزیره بالی کجاست، حتما سری به این قصر بزنید.

معبد تیرتا امپول

این معبد هندو یکی از مقدس ترین معابد بالی است. گفته می شود که آب چشمه های مقدس معبد دارای خواص شفابخش است.

بازار اوبود

این بازار شلوغ مکانی عالی برای خرید سوغاتی، لباس و صنایع دستی است. همچنین می توانید در یکی از غرفه های غذا خوری بازار، غذا های محلی بالی را بچشید و امتحان کنید.

اوبود مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از فرهنگ و زیبایی طبیعی بالی است. با این همه چیز برای دیدن و انجام دادن، مطمئناً خاطرات خوشی را در اوبود خواهید داشت.

 

مزارع پلکانی جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی به خاطر مزارع پلکانی برنج خود مشهور است که مناظر خیره کننده ای ایجاد می کنند. این مزارع طی قرن ها توسط کشاورزان بالیایی ساخته شده اند و برای آبیاری از سیستم سنتی سوباک استفاده می کنند. سوباک یک سیستم پیچیده از کانال ها و سد ها است که آب را از کوه ها به مزارع هدایت می کند.

اگر دوست دارید بدانید معروف ترین مزارع پلکانی جزیره بالی کجاست، ما در زیر به بررسی آن ها پرداخته ایم:

تگالالانگ

این مزارع پلکانی برنج در نزدیکی شهر اوبود واقع شده اند و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری بالی هستند. تگالالانگ به خاطر مناظر خیره کننده اش معروف است و مکانی عالی برای پیاده روی و عکاسی است.

جاتلند

این مزارع پلکانی برنج در نزدیکی شهر اوبود واقع شده اند. Jatiluwih بزرگ ترین مزارع پلکانی برنج در بالی است و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. Jatiluwih به خاطر مناظر دست نخورده و سیستم سنتی سوباکش معروف است.

سادان

این مزارع پلکانی برنج در نزدیکی شهر امبلامبان واقع شده اند. Sadan به خاطر مناظر آرام و فضای سنتی اش معروف است.

مزارع پلکانی برنج بالی نه تنها منظره ای زیبا هستند، بلکه بخش مهمی از فرهنگ و میراث جزیره نیز هستند. این مزارع یاد آور نسل های کشاورزانی هستند که از این زمین حاصل خیز زندگی می گذراندند و یاد آوری بر تعهد بالی به کشاورزی پایدار است.

 

جزیره بالی کجاست
جزیره بالی کجاست

 

کارخانه شکلات سازی در جزیره بالی کجاست؟

در جزیره بالی، کارخانه ‌های شکلات سازی وجود دارند که برای علاقه ‌مندان به شکلات یک مقصد جالب و دیدنی هستند. این کارخانه ‌ها به عنوان مراکز تولید و فروش شکلات محلی و بین ‌المللی عمل می ‌کنند و معمولاً بازدید کنندگان را به دنیای شیرینی ‌ها و طعم‌ های مختلف شکلات می ‌برند. خیلی از علاقمندان به شکلات دوست دارند برانند کارخانه های شکلات سازی جزیره بالی کجاست.

یکی از کارخانه ‌های معروف شکلات در جزیره بالی، کارخانه “Pod Chocolate Factory and Café” است که در منطقه بالیماده واقع شده است. این کارخانه به تولید شکلات با استفاده از بالا ‌ترین کیفیت بن‌ های کاکائو محلی می ‌پردازد و بازدید کنندگان می ‌توانند فرآیند تولید شکلات را در آن مشاهده کنند و از طعم‌ های مختلف شکلات لذت ببرند. همچنین، در این کارخانه می ‌توانید از فروشگاه محصولات شکلاتی خود بازدید کرده و شکلات‌ های تازه ساخته شده را خریداری کنید.

علاوه بر آن، در اوبود نیز برخی از کارگاه ‌ها و کارخانه‌ های کوچک شکلات سازی وجود دارند که می ‌توانید به آن ها سر بزنید و فرآیند ساخت شکلات را درک کنید و شکلات‌ های محلی را تهیه کنید. مهم ترین نکته این است که قبل از بازدید از هر کارخانه شکلاتی مطمئن شوید که راحت از بازدید عمومی پذیرایی می ‌کنند و بازدید کنندگان را می پذیرند. همچنین، بهتر است قبل از رفتن به جزیره بالی، اطلاعات مکانی و ساعات کاری آن کارخانه خاص را بررسی کنید.

 

پارک آبی جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی در اندونزی یکی از مقاصد گردشگری محبوب است. یه خاطر آب و هوای جزیره تفریحات آبی جزو محبوب ترین تفریحات جزیره بالی هستند. اگر می خواهید بدانید بهترین پارک آبی جزیره بالی کجاست باید بدانید بالی دارای چندین پارک آبی معروف می ‌باشد. یکی از پارک‌ های آبی مشهور در بالی، “Waterbom Bali” است. این پارک آبی در منطقه کوتا بالی واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین پارک ‌های آبی در جهان شناخته می ‌شود.

پارک آبی واتربوم بالی دارای تجهیزات و امکانات زیادی است که شامل سرسره های آبی، تونل‌ های آبی، استخر های موج و ساحل مصنوعی، سایت ‌های پر طرفدار برای کوهنوردی و فعالیت‌ های آبی، مناطق آبی برای کودکان و بزرگسالان و غیره می ‌باشد. همچنین، در پارک واتربوم بالی مکان‌ هایی برای استراحت، رستوران‌ ها و فروشگاه‌ ها نیز وجود دارد.

علاوه بر پارک آبی واتربوم بالی، پارک ‌های آبی دیگری نیز در بالی وجود دارند، از جمله “Splash Water Park” در ناوا بنگک، “Circus Waterpark” در کوتا بالی، و “Finns Recreation Club” در کانگو.

 

جزیره بالی کجاست
جزیره بالی کجاست

 

بهترین هتل های جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی دارای یک رده ‌بندی بسیار وسیع از هتل ‌ها و مکان های تفریحی است. بهترین هتل ‌ها در بالی بستگی به سلیقه شما، نیاز هایتان و بودجه شما دارد. اما در زیر می خواهیم بررسی کنیم که برجسته ترین هتل های جزیره بالی کجاست.

 

هتل آیانا ریزورت بالی (ayana resort)

هتل AYANA Resort and Spa Bali یکی از هتل ‌های لوکس و معروف در جزیره بالی است. این هتل در منطقه جیمباران بیتاچ واقع شده و به عنوان یکی از مقصد های برتر برای مسافرانی که به دنبال استراحت، لذت و تجربه ‌های منحصر به‌ فرد هستند، شناخته می ‌شود. هتل آیانا ریزورت بالی یک استراحتگاه ساحلی مجلل با اتاق ‌ها، سوئیت‌ ها و ویلا های شیک، 9 رستوران و 4 استخر است.

این هتل 5 ستاره در جیمباران بالی، اندونزی واقع شده است. بر اساس نظرات کاربران در وب‌ سایت‌ های مختلف، این هتل دارای امتیاز 4.7 از 5 است و مسافران از کیفیت و تنوع غذا، تمیزی و زیبایی هتل و اتاق‌ ها، عملکرد کارکنان، تفریحات و امکانات هتل و همچنین ارزش قیمت به نسبت خدمات آن راضی بوده‌ اند و آپشنی که این هتل را متمایز می کند این اسست که دارای ساحل اختصاصی است. اگر می خواهید بدانید معروف ترین هتل جزیره بالی کجاست، آیانا ریزورت را به شما معرفی می کنیم.

هتل د اپوروا کمپینسکی بالی (The Apurva Kempinski)

هتل “The Apurva Kempinski” واقع در جزیره بالی در اندونزی است. این هتل یکی از هتل ‌های لوکس و معروف در بالی می ‌باشد. با معماری بالیایی سنتی و طراحی مدرن، The Apurva Kempinski یک مقصد بسیار زیبا و استثنایی برای مسافران است. این هتل در منطقه نوسا دوا واقع شده و به عنوان یکی از مناطق ساحلی محبوب بالی شناخته می ‌شود. با دسترسی آسان به سواحل زیبا و چشم‌ انداز های طبیعی شگفت ‌انگیز، میهمانان می ‌توانند لحظاتی آرام و تماشای غروب آفتاب بسیار جذاب را در این هتل تجربه کنند.

این هتل دارای امکانات و خدمات بیشماری است که شامل اتاق ‌ها و ویلای لوکس، رستوران‌ ها و بار های متنوع با منوی گسترده، استخر های آبگرم، سالن زیبایی و اسپا، باشگاه ورزشی، فضا های تفریحی برای کودکان و غیره می ‌باشد. همچنین، هتل دارای تجهیزات کنفرانس و میزبانی رویداد های ویژه است. اگر دوست دارید بدانید سنتی ترین ساختمان در بین هتل های جزیره بالی کجاست، حتما در د اپوروا کمپینسکی اقامت داشته باشید.

 

هتل هنگینگ گاردن بالی (hanging garden)

هتل هنگینگ گاردن بالی یک استراحتگاه لوکس 5 ستاره با ویلا های بالیایی شیک و استخر آبشاری معروف، به علاوه اسپا و رستوران های بی نظیر است. این هتل در منطقه اوبود بالی واقع شده است و دارای امتیاز 4.7 از 5 است . از جمله جاذبه ‌های محلی در نزدیکی هتل می ‌توان به آبشار آیوانگان، معبد پوه، و معبد آولوان در ناحیه اوبود اشاره کرد. هنگینگ گاردن بالی برجستگی خود را در طراحی واحد های اقامتی بر روی دامنه ‌های کوهستانی دارد که به شکل تراس‌ هایی با معماری بالیایی سنتی ساخته شده‌ اند. از این تراس ‌ها، مناظری خیره کننده از جنگل‌ های بالی و رودخانه آیوانگان پدیدار می ‌شود.

 

هتل پوری والانداری بالی (Puri Wulandari)

هتل Puri Wulandari اتاق‌ ها و ویلایی با استخر خصوصی ارائه می ‌دهد که در محیطی آرام و دلنشین قرار دارند. این هتل همچنین رستورانی با منوی متنوع و لذیذ، رستورانی بر روی آب و اسپا و مرکز آرامش را نیز داراست. همچنین میهمانان می ‌توانند از خدمات اضافی مانند ترانسفر فرودگاهی، تور های گردشگری و خدمات اتاق بهره‌ مند شوند. محیط اطراف هتل Puri Wulandari نیز دارای جاذبه ‌های طبیعی بسیاری است که شامل باغ‌ های بالیایی، آبشار ها و معابد محلی می‌ شود.

همچنین می ‌توانید با برگزاری تور های گردشگری، زیبایی ‌های جزیره بالی را بیشتر بشناسید. هتل پوری والانداری در میان جنگل های سرسبز اوبود واقع شده است و مکانی ایده آل برای آرامش و رها شدن از استرس است.   کارکنان هتل پوری والانداری به دلیل خدمات عالی و مهمان نوازی خود مشهور هستند. اگر به دنبال یافتن این هستید که آرام ترین هتل مجلل در اوبود در جزیره بالی کجاست، هتل پوری والانداری گزینه مناسبی است.

 

هتل سیکس سنسز الواتو (SIX SENSES ULUWATU)

هتل “Six Senses Uluwatu” در بالی واقع شده است. این هتل یک هتل لوکس و بوتیک بوده و در منطقه Uluwatu جزیره بالی قرار دارد. با معماری زیبا و دید به دریا، Six Senses Uluwatu یک مقصد محبوب برای مسافران است. اتاق ‌ها و ویلایی با طراحی مدرن و مناظر طبیعی زیبا ارائه می ‌دهد. بیشتر اتاق‌ ها دارای تراس یا استخر خصوصی هستند و به میهمانان امکانات لوکسی را ارائه می ‌دهند. محیط اطراف هتل Six Senses Uluwatu  نیز بسیار زیباست و از جمله جاذبه ‌های نزدیک آن می ‌توان به صخره‌ های Uluwatu و معبد اوزو اشاره کرد. اگر می خواهید بدانید نزدیک ترین هتل به اوبود در جزیره بالی کجاست، پاسخ شما سیکس سنسز الواتو است.

 

جزیره بالی کجاست
جزیره بالی کجاست

 

بهترین معابد جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی در اندونزی به عنوان یکی از مقاصد فرهنگی و مذهبی مهم در جنوب شرق آسیا شناخته می ‌شود. در این جزیره، بسیاری از معابد مذهبی و مکان‌ های مقدس وجود دارند. اما اگر می خواهید بدانید معروف ترین معابد در جزیره بالی کجاست، در ادامه با ما همراه باشید.

 

معبد بساکیه (Besakih Temple)

بسیاری از مسافران که بالی سفر می کنند دوست دارند بدانند معبد مادر در جزیره بالی کجاست. معبد بساکیه یا پوجا ماده، بزرگ ترین و مهم ترین معبد هندو در بالی است . این معبد در پشت صخره‌ های گونگ آگونگ واقع شده و به عنوان “معبد مادر” شناخته می ‌شود. بساکیه شامل 23 معبد کوچک تر است که به گونه ‌ای سازماندهی شده ‌اند.

 

معبد اولوواتو (Uluwatu Temple)

این معبد در جنوب بالی واقع شده و در کنار صخره‌ های بلند و دریای هند قرار دارد. معبد اولوواتو یکی از مقاصد محبوب برای توریست ‌ها است و با چشم انداز های دیدنی و نمای خیره ‌کننده اطراف خود شهرت دارد. اگر علاقمند به گرفتن عکس های خاص هستید و می خواهید بدانید بهترین لوکیشن عکاسی در بین معابد جزیره بالی کجاست، حتما به معبد الوواتو سری بزنید.

 

معبد تاناه لات (Tanah Lot Temple)

این معبد در ساحل غربی بالی واقع شده و دریای هند را به خود می ‌بیند . معبد تاناه لات به عنوان یکی از نماد های مهم بالی شناخته می ‌شود و برخی از بهترین زمان‌ ها برای بازدید از آن غروب آفتاب جزیره بالی است.

 

معبد بساکی (Besar Temple)

این معبد در شمال بالی واقع شده و به عنوان یکی از معابد باستانی و مهم بالی شناخته می ‌شود. طراحی زیبا و معماری منحصر به فرد آن، جاذبه ‌ای برای گردشگران و علاقه‌ مندان به فرهنگ بالی است.

 

معبد اساک (Tirta Empul Temple)

این معبد در منطقه تمپاکسیرینگ در بالی قرار دارد و به عنوان یکی از مقاصد مهم مذهبی و زیارتی بالی شناخته می ‌شود. اگر اهل پاکسازی و مدیتیشن هستید و تمایل دارید بدایند بهترین مکان برای پاکسازی در جزیره بالی کجاست، معبد اساک شامل یک سری از چشمه‌ های مقدس است که در آن مراسم ‌های پاکسازی با آب‌ برگزار می ‌شود.

 

جزیره بالی کجاست
جزیره بالی کجاست

 

بهترین کلاب های جزیره بالی کجاست؟

جزیره بالی در اندونزی، یک مقصد معروف برای شب ‌زنده‌ داران و علاقه ‌مندان به موسیقی و رقص است. بالی شهرت بسیاری در بین علاقه ‌مندان به موسیقی الکترونیک و دیسکو دارد. اما در میان انبوهی از کلاب های شبانه، بهترین کلاب های جزیره بالی کجاست؟ برای یافتن پاسخ این سوال ادامه ی مقاله را ار دست ندهید.

 

کلاب سکسی ‌کول جزیره بالی (sexy cool)

سکسی ‌کول یکی از معروف ‌ترین و بزرگ ترین دیسکو های بالی است. این مجموعه شامل چند طبقه است که هر طبقه به سبک موسیقی خاصی اختصاص دارد. سکسی ‌کول به عنوان مقصدی برای شب‌ زنده ‌داران و علاقه ‌مندان به موسیقی الکترونیک معروف است.

 

کلاب ماربلاو جزیره بالی (Marbella)

ماربلاو یکی دیگر از دیسکو های معروف در بالی است. این مکان شامل رستوران ، بار و صحنه برای رقص و موسیقی می ‌باشد. موسیقی الکترونیک ، هاوس و ترنس در ماربلاو پخش می ‌شود.

 

کلاب میرور جزیره بالی (Mirror)

میرور نیز یک دیسکو محبوب در بالی است که شهرتی بین ‌المللی دارد. این مجموعه شامل صحنه‌ ای بزرگ برای رقص پر از آیینه، نور پردازی فوق‌ العاده و موسیقی الکترونیک است.

 

کلاب کو د تا جزیره بالی (Ku De Ta)

کوهی یکی از معروف ‌ترین رستوران ‌ها و دیسکو های بالی است. این مکان در نوسا دوا واقع شده و دارای طبقات بالا با چشم‌ انداز دریا و صحنه برای رقص است. کو د تا به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای تماشای غروب آفتاب، سرو کوکتل و شب‌ زنده‌ داری شناخته می ‌شود.

 

کلاب پوتو جزیره بالی (POTATO Head Beach Club)

پوتو یک مجموعه رستوران و دیسکو در سمینیاک است که در کنار ساحل دریای هند قرار دارد. این مکان به عنوان یکی از مقاصد معروف بالی برای شب ‌زنده ‌داری، موسیقی الکترونیک و رقص شناخته می‌ شود.

 

بهترین آژانس برای خرید تور جزیره بالی کجاست؟

اگر قصد سفر به جزیره بالی را دارید و می خواهید بدانید بهترین آژانس برای خرید تور جزیره بالی کجاست، توصیه می کنیم این تور ها را از آژانس هایی خریداری کنید که خود کارگزار مستقیم این تور ها هستند. این آژانس ها در مقایسه با شرکت های واسطه تور هایی با قیمت مناسب تر و کیفیت بسیار بهتری را به شما ارائه می کنند.

آژانس گردشگری سفر های دلربا با سال ها سابقه در زمینه برگزاری تور های وی آی پی شرق آسیا، یکی از آژانس هایی است که مجری مستقیم تور های بالی محسوب می شود. شما می توانید با شماره 02188889747 تماس بگیرید و در مورد شرایط تور ها، زمان برگزاری و خدمات قابل ارائه از کارشناسان فروش این مجموعه مشاوره رایگان بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button