اقامت در جزیره فی فی

اقامت در جزیره فی فی

به این مطلب امتیاز دهید

اقامت در جزیره فی فی

اقامت در جزیره فی فی به عنوان یکی از زیبا ترین شهر های کشور تایلند، برای گردشگران و توریست ها بسیار جذاب است. جزیره فی فی (Phi Phi Island) یکی از مقاصد توریستی محبوب در تایلند است که بخشی از مجموعه جزایر آندامان می ‌باشد. این جزیره به خاطر زیبایی طبیعت خود، سواحل زیبا و فعالیت‌ های غواصی معروف است.

جزیره فی فی یکی از معروف ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود. این جزیره به همراه سه چهار جزیره دیگر دارای شهرت جهانی هستند. به همین دلیل هم بسیاری از گردشگرانی که به کشور تایلند سفر می کنند، اقامت در جزیره فی فی را انتخاب می کنند تا بتوانند از زیبایی های منحصر بفرد آن لذت ببرند.

 

 

اقامت در جزیره فی فی
اقامت در جزیره فی فی

اقامت در جزیره فی فی و ویژگی های آن

جزیره فی فی دارای دیدنی های بسیاری است که بعضی از آن ها در دنیا بی نظیر هستند. با اقامت در جزیره فی فی شما می توانید از زیبایی های جزیره، امکانات تفریحی و تدارکات ویژه ای که برای گردشگران در نظر گرفته شده است استفاده کنید. در زیر برخی از ویژگی های این جزیره را با یکدیگر بررسی می کنیم:

 

فی فی، جزیره ای با سواحل زیبا

جزیره فی فی دارای سواحل سفید و شنی با آب های آبی رنگ و شفاف است. سواحلی مانند لوه دالام (Lo Dalum) و لوه تونسای (Long Beach) از جمله محبوب ‌ترین سواحل جزیره هستند که می ‌توانید در آنجا از آرامش حاکم بر سواحل لذت ببرید و به گذر زمان، تفریح و آفتاب گرفتن بپردازید. اقامت در جزیره فی فی موجب می شود که شما بتوانید در زمان کمی به سواحل زیادی دسترسی داشته باشید و بدون اتلاف وقت بتوانید فاصله بین هتل و ساحل را بپیمایید.

 

غواصی و ساحل های مرجانی جزیره فی فی

اقامت در جزیره فی فی مناطق بسیار زیبا و فوق العاده ای را در دسترس شما قرار می ‌دهد که می توانید به غواصی و شنا در آن ها مشغول باشید. یکی از دلایل عمده ای که بسیاری از توریست ها اقامت در جزیره فی فی را انتخاب می کنند، علاقه به تجربه غواصی در ب های زیبا و فوق العاده این جزیره است. دنیای زیر آب فی فی بسیار شگفت انگیز است و قطعا تجربه غواصی در این جزیره شما را شگفت زده خواهد کرد.

جزیره فی فی دارای جزیره های مرجانی بسیار زیادی است که یکی از دیگری زیبا تر و جذاب تر است. شنا و غواصی در این سواحل مرجانی نیز یکی از فعالیت های تفریحی مورد علاقه ی گردشگران است. شما می‌ توانید با شنا در آب های شفاف اطراف ساحل های مرجانی، از دنیای زیر آب و گونه های ماهیان مختلفی که هنگام غواصی مشاهده می کنید لذت ببرید.

 

تور های قایقرانی و کایاک

یکی دیگر از فعالیت هایی که با اقامت در جزیره فی فی در دسترس شما خواهد بود، تور های هیجان انگیز قایقرانی است. می ‌توانید در جزیره فی فی تور های قایقرانی و کایاک بگیرید و به اکتشاف و گشت و گزار در این جزیره بپردازید. با قایقرانی در اطراف جزیره، غار های طبیعی و ساحل ‌های دور از دسترس را کشف کنید و با کایاک به ساحل‌ های کوچک و زیبا در نزدیکی این جزیره بروید.

 

شب های جزیره فی فی

جزیره فی فی شب ها کاملا فعال و اکتیو است و برنامه‌ های بسیار شادی وجود دارند که افراد با اقامت در جزیره فی فی می توانند در آن ها شرکت کنند. این برنامه ها و کارناوال های شبانه یکی از دلایل مهم برای اقامت در جزیره فی فی می باشد. شما می‌ توانید در رستوران ‌ها و بار های ساحلی، موسیقی زنده و رقص ببینید و از شب‌ های شاد و پر انرژی لذت ببرید.

 

 

پیاده‌ روی در مسیر های طبیعی جزیره فی فی

جزیره فی فی دارای مسیر های پیاده‌ روی زیبا و طبیعی است که به شما اجازه می دهد هم زمان با پیاده روی از مناظر فوق العاده لذت ببرید. می ‌توانید در این مسیر ها قدم بزنید و از مناظری همچون نقطه دید “Viewpoint” بر روی تپه ‌های بالا استفاده کنید تا چشم انداز زیبایی از جزیره ببینید و تجربه ای منحصر به فرد داششته باشید.

 

 

اقامت در جزیره فی فی
اقامت در جزیره فی فی

 

دلایل اقامت در جزیره فی فی

همان طور که می دانید تایلند یک کشور توریستی محسوب می شود. وجود جزایر زیبا و بی نظیر یکی از مهم ترین دلایل سفر به  تایلند است. اما دلایلی زیادی وجود دارد که شما می توانید از میان همه ی این جزایر، اقامت در جزیره فی فی را انتخاب کنید و وقت خود را به گشت و گزار در این جزیره بپردازید. در ادامه این دلایل را با هم بررسی می کنیم:

 

زیبایی منحصر بفرد طبیعت جزیره فی فی

جزیره فی فی با سواحل سفید فوق العاده زیبا و آب های شفاف و مناظر طبیعی خیره‌ کننده، یک مقصد زیبا و به یاد ماندنی برای علاقه مندان به طبیعت است. می ‌توانید در سواحل زیبا قدم بزنید، حمام آفتاب بگیرید و از چشم انداز دریا و کوهستان‌ ها لذت ببرید. جزیره فی فی با ساکنین محدودی که دارد دارای ظبیعت بکر است و یکی از بهترین مقاصد برای سفر است. اقامت در جزیره فی فی برای شما آرامش بی نظیری را رقم خواهد زد.

 

 

اقامت در جزیره فی فی و تفریحات آبی آن

اقامت در جزیره فی فی در سراسر جزیره فعالیت ‌های آبی متنوعی را در اختیار شما قرار می ‌دهد. می ‌توانید از تور های قایقرانی، کایاک و ورزش‌ های آبی دیگر لذت ببرید. همچنین، امکانات پاراس ailing و جت اسکی نیز در دسترس قرار دارند. برای کسانی که علاقه به دنیای زیر آب دارند، توصیه می شود حتما در فی فی به غواصی بپردازند. چرا که این جزیره بهترین مقصد برای  علاقه مندان به غواصی است که مسافرین و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

 

مناظر تاریخی و فرهنگی فی فی

این جزیره نقاط دیدنی تاریخی و فرهنگی متنوعی دارد که می توانید با اقامت در جزیره فی فی از آن ها بازدید کنید . می ‌توانید به معابد محلی که مردم هنوز هم برای عبادت به آن جا می روند مراجعه کنید، با روستاییان محلی در ارتباط باشید و فرهنگ و زندگی آن ها را بشناسید. آشنایی با فرهنگ مردم جزیره فی فی و آیین های بودایی آن ها دارای جذابیت های زیادی است.

 

تجربه آرامش و استراحت با اقامت در جزیره فی فی

جزیره فی فی محیطی آرام و طبیعی دارد که می ‌توانید در آن استراحت کنید و از زندگی روز مره و شلوغی های زندگی شهری کاملا درو باشید. می‌ توانید در رستوران‌ های ساحلی با مناظر زیبا از خوردن غذای مورد علاقه تان لذت ببرید و در روز های آفتابی در سواحل جزیره قدم بزنید و حمام آفتاب بگیرید.

 

 

اقامت در جزیره فی فی
اقامت در جزیره فی فی

 

بهترین سواحل برای اقامت در جزیره فی فی

فی فی یکی از زیبا ترین جزایر کشور تایلند محسوب می شود. این جزیره سواحل بسیاری دارد که هر کدام به تنهایی با زیبایی هایی که دارند می توانند توجه مسافران را به خود جلب کنند. در ادامه سعی می کنیم بهترین و معروف ترین سواحلی مه شما با اقامت در جزیره فی فی به آن ها دسترسی خواهید داشت را بررسی کنیم.

 

ساحل لوه دالام (Lo Dalum Beach) جزیره فی فی

این ساحل واقع در جنوب جزیره فی فی یکی از محبوب ‌ترین مقاصد ساحلی است. سواحل سفید و شنی، آب های آبی رنگ و شفاف و چشم انداز های خیره ‌کننده را در این ساحل جزیره فی فی مشاهده خواهید کرد. همچنین، اطراف این ساحل رستوران‌ ها، بار ها و فروشگاه‌ ها قرار دارد که محلی برای تفریح و خرید می ‌باشد.

 

ساحل لوه تونسای (Long Beach) جزیره فی فی

ساحل لوه تونسای در شمال جزیره واقع شده و یکی دیگر از سواحل زیبای جزیره فی فی است. در این ساحل می ‌توانید از آرامشی که بر فضای ساحل حکم فرماست لذت ببرید و طبیعت بسیار زیبای دریاچه را تجربه کنید. این ساحل همچنین برای غروب آفتاب فوق العاده زیبایش معروف است و بسیاری از مسافرانی که اقامت در جزیره فی فی را انتخاب کرده اند، برای تماشای منظره غروب آفتاب به این ساحل می آیند.

 

ساحل مایا بی (Maya Bay) جزیره فی فی

این ساحل بخشی از جزیره لئونگ (Ko Phi Phi Le) است و به خاطر زیبایی بی‌ نظیر خود شهرت دارد. مناظر خیره ‌کننده ساحل، آب‌ های زلال و صخره‌ های بلند اطراف آن، این ساحل را به یکی از بهترین سواحل جهان تبدیل کرده است که گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این ساحل به علت حفاظت محیط زیستی در برخی اوقات سال برای بازدید عمومی بسته است.

 

ساحل لوه بی (Loh Ba Gao Bay) جزیره فی فی

این ساحل کوچک در جنوب جزیره فی فی واقع شده و یک منطقه آرام و طبیعی است. ترکیبی از ساحل شنی و آب های آبی رنگ که درختان جنگلی را در اطراف خود دارد، یک مکان ساحلی عالی را برای افرادی که به اقامت در جزیره فی فی مشغول هستند فراهم کرده و آن را تبدیل به مکانی عالی برای استراحت و انواع تفریحات مهیج ساحلی کرده است.

 

ساحل مانکی (monkey beach) جزیره فی فی

مانکی بیچ یک ساحل کوچک در جنوب جزیره است که یکی از دلایل اقامت گردشگران در جزیره فی فی به شمار می رود. این ساحل جذابیت زیادی برای مسافرین و گردشگران دارد. برای رسیدن به مانکی بیچ، معمولاً مسافران از طریق قایق ‌های توریستی از منطقه تونگ سائی (Tonsai) یا با اجاره قایق از جزیره فی فی به این ساحل می‌ روند. در صورتی که قصد دارید به مانکی بیچ بروید، بهتر است با تور لیدر ها یا راهنمایان محلی همراه باشید تا در مورد رفت و آمد و رفتار مناسب در ارتباط با میمون ‌ها آگاهی داشته باشید.

 

ساحل تونسای (tonsai bech) جزیره فی فی

ساحل تونسای (Tonsai Beach) یکی از مشهور ترین و پربازدید ترین سواحل در جزیره فی فی (Phi Phi Island) است. این ساحل در جنوب جزیره فی فی قرار دارد و به دلیل موقعیت مرکزی خود در نزدیکی به رستوران ‌ها، هتل ‌ها، فروشگاه‌ ها و مسیر های اصلی، بسیار پر رونق است. از این ساحل می توانید انواع تور های هیجان انگیز را تهیه کنید و فعالیت های ماجراجویانه داشته باشید. اگر به دنبال آرامش و استراحت هستید ما به شما این ساحل را پیشنهاد نمیکنیم، زیرا این ساحل مقصدی پر هیاهو است. اگر شب زنده دار هستید این ساحل مناسب شماست.

 

اقامت در جزیره فی فی
اقامت در جزیره فی فی

 

بهترین هتل ها برای اقامت در جزیره فی فی

با توجه به حجم زیاد مسافرینی که به اقامت در جزیره فی فی را انتخاب می کنند، هتل های زیادی در این شهر ساخته شده است تا بنوانند به خوبی از این افراد میزبانی و پذیرایی کنند. هتل های جزیره فی فی بسیار متنوع هستند و کییفیت های مختلفی از خدمات را به مسافران ارائه می دهند. در ادامه سعی می کنیم بهترین هتل ها برای اقامت در جزیره فی فی را بررسی کنیم.

 

هتل Zeavola Resort در جزیره فی فی

این هتل یک هتل لوکس واقع در سواحل شرقی جزیره فی فی است. با ویلای خصوصی و طراحی سنتی تایلندی، امکانات رفاهی بالا و سرویس دهی بی ‌نظیر را به میهمانان، این هتل جزو لوکس ترین هتل های این جزیره محسوب می شود.

 

هتل Phi Phi Island Village Beach Resort در جزیره فی فی

یکی از هتل های محبوب و معتبر در جزیره فی فی است. این هتل در محلی خلوت و زیبا با ساحل خصوصی و استخر های زیبا واقع شده است و امکاناتی مانند سونا، سالن ماساژ و رستوران های متنوع را در اختیار می ‌گذارد.

 

هتل Phi Phi Island Cabana Hotel در جزیره فی فی

کابانا یک هتل چهار ستاره با امکانات رفاهی و سرویس دهی عالی است . این هتل در منطقه تونسای واقع شده و دسترسی آسان به این ساحل و مراکز تجاری را برای شما فراهم می ‌کند.

 

هتل Phi Phi Cliff Beach Resort در جزیره فی فی

این هتل زیبا، یک هتل مشهور و با منظره‌ ای دیدنی واقع در منطقه لوه دالام (Loh Dalum) است. این هتل دسترسی آسان به ساحل، رستوران ‌های مختلف و بار های محلی را برای شما فراهم می‌ کند تا بتوانید از اقامت در جزیره فی فی لذت ببرید.

 

هتل Phi Phi The Beach Resort در جزیره فی فی

یک هتل در فضایی خوش آب و هوا است که در نزدیکی ساحل لوه بیا واقع شده است. این هتل امکاناتی از جمله استخر، رستوران و بار را در اختیار می ‌گذارد و اقامتی آرام و شاداب را برای مهمانان خود فراهم می ‌کند.

 

بهترین زمان اقامت در جزیره فی فی

جزیره فی فی در تایلند دارای آب و هوای گرمسیری است و در طول سال میزبان گردشگران بسیاری است. بهترین زمان برای اقامت در جزیره فی فی بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد. اما در نظر داشته باشید که فصول بارشی و فصل افزایش جمعیت گردشگری نیز ممکن است روی اقامت شما تاثیر گذار باشد. در ادامه بهترین زمان های اقامت در جزیره فی فی را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

اقامت در جزیره فی فی در فصل خشک (نوامبر تا آوریل)

این فصل به عنوان بهترین زمان برای سفر به جزیره فی فی شناخته می ‌شود. آب و هوای آرام و خشک در این فصل، شرایط عالی برای دوست داران خورشید و آفتاب گرفتن و علاقه ‌مندان به فعالیت ‌های آبی مانند شنا و غواصی فراهم می‌ کند.

 

اقامت در جزیره فی فی در فصل بارش ‌ها (مه و سپتامبر)

در این ماه‌ ها، بارش ‌های موسمی و قسمتی از فصل بارشی در جزیره فی فی رخ می ‌دهد. این ممکن است منجر به کاهش تعداد گردشگران و نرخ اقامت در هتل‌ ها شود. اگر شما به دنبال یک تجربه در فضایی آرام و کم‌ جمعیت هستید و یا علاقه مند به باران هستید این فصل می ‌تواند مناسب باشد.

 

اقامت در جزیره فی فی در فصل پر بازدید (می تا اکتبر)

این فصل به دلیل آب و هوای خوب و تعطیلات تابستانی در بسیاری از کشور ها، معمولاً پر بازدید ترین فصل اقامت در جزیره فی فی است. این ممکن است به معنای ترافیک بیشتر، قیمت ‌های بالا تر هتل ‌ها و ساحل‌ های شلوغ باشد. اگر به دنبال فعالیت‌ های اجتماعی، شب ‌های پرجنب و جوش و تعامل با سایر گردشگران هستید، این فصل می ‌تواند برای شما مناسب باشد.

مهم ترین نکته این است که شما باید به منابع معتبر و وضعیت آب و هوایی جزیره فی فی در زمان سفر خود مراجعه کنید. همچنین، در هر زمانی که تصمیم به سفر گرفتید، بهتر است به پیش ‌بینی‌ های آب و هوا توجه کنید و برنامه سفر خود را طبق آن تنظیم کنید.

 

 

اقامت در جزیره فی فی
اقامت در جزیره فی فی

 

دیدنی های اقامت در جزیره فی فی

جزیره فی فی در تایلند دارای تعداد زیادی دیدنی جذاب است که می‌ توان از آن‌ ها در طول اقامت درجزیره فی فی لذت برد. در زیر، به برخی از دیدنی ‌های اصلی در جزیره فی فی اشاره می ‌کنیم:

 

روستای تونسای (Ton Sai Village) در جزیره فی فی

این روستا در جنوب جزیره فی فی قرار گرفته است و به فعالیت‌ های هیجان انگیز مانند صعود کوه و صخره ‌نوردی معروف است. همچنین، اینجا محلی است که مسافران و گردشگران می‌ توانند با محلی‌ ها در ارتباط باشند و فضای زندگی محلی را تجربه کنند.

 

جزیره بامبو (Bamboo Island) فی فی

این جزیره کوچک یکی از مقصد های محبوب برای تفریح و شنا در جزیره فی فی است. محیط طبیعی زیبا و آرامشی که در اینجا وجود دارد، مسافران را مجذوب خود می ‌کند و یکی از جذابیت های اقامت در جزیره فی فی محسوب می شود.

 

غار وایکینگ (Viking Cave) در جزیره فی فی

این غار طبیعی در جزیره فی فی قرار دارد و محلی است که قایقرانان محلی از زمان ‌های قدیم به دنبال پرنده‌ های شاهین می رفتند. غار با دیواره‌ های طبیعی و نقوش شاهین بر روی دیوار ها بسیار جذاب است و شما را به یاد غار های ابتدای تاریخ و انسان های اولیه می اندازدو با اقامت در جزیره فی فی فرصت بازدید از این غار بی نظیر را خواهید داشت.

 

دنیای زیر آب جزیره فی فی

جزیره فی فی به عنوان یک مقصد غواصی معروف است. شما می ‌توانید با شنا در آب ‌های زیبا و پر از رنگ جزیره، جهان زیر آبی فوق ‌العاده‌ای از ساحل های مرجانی و موجودات دریایی را کشف کنید.

 

نمایش بازی آتش (Fire Show)

در بسیاری از سواحل و رستوران ‌های جزیره فی فی، نمایش ‌هایی با آتش برگزار  می ‌شود. این نمایش ‌ها شامل عناصری مانند آتش ‌بازی و هنر های با آتش است که تفریحی هیجان‌ انگیز برای گردشگران ایجاد می ‌کند و خاطره ای به یاد ماندنی برای شما به یادگار می گذارد.

 

فستیوال های اقامت در جزیره فی فی

جزیره فی فی در تایلند میزبان برخی از فستیوال ‌ها و رویداد های جالب است که می ‌تواند تجربه ‌ی متنوعی برای اقامت در جزیره فی فی باشد. در زیر، برحی از فستیوال مهم در جزیره فی فی را بررسی می‌ کنیم

 

فستیوال نور (Festival of Light) جزیره فی فی

این فستیوال در روز پر توان شناور (یا لوی کراتون) که در ماه نوامبر هر سال برگزار می ‌شود، جشنگرفته می شود. در این رویداد، مردم با روشن کردن میش های چینی  که در آن ها شمع‌ های روغنی قرار دارد، روحانیت خانه‌ ها، معابد و سواحل را نورانی می ‌کنند. همچنین، آتش بازی‌ ها و نمایش ‌های مردمی نیز برگزار می‌ شود.

 

فستیوال موزیک (Music Festival) جزیره فی فی

جزیره فی فی میزبان برخی از فستیوال ‌های موسیقی معروف است که به مدت یک یا چند روز برگزار می ‌شوند. در این فستیوال ‌ها، هنرمندان موسیقی محلی و بین ‌المللی به جزیره می‌ آیند و کنسرت‌ ها و نمایش‌ های زنده برگزار می ‌شوند. این فستیوال ‌ها اکثراً در فصل پاییز و زمستان برگزار می ‌شوند.

 

خرید تور فی فی و اقامت در جزیره فی فی

اگر به دنبال اقامت در جزیره فی فی و خرید تور های این جزیره هستید، سعی کنید این تور ها را از آژانس هایی که به صورت تخصصی در زمینه تور های کشور تایلند فعالیت دارند. خرید تور های جزیره فی فی از این آژانس ها هم از نظر قیمت برای شما به صرفه است، و هم اینکه امکانات بیشتر و کیفیت بالایی از خدمات را به شما ارائه می دهند.

آژانس سفر های دلربا با سال ها تجربه در زمینه ارائه تور های گردشگری شرق آسیا، یکی از بنیان گذاران تور های جزیره فی فی و سایر شهر های دیگر کشور تایلند است. شما می توانید با تماس با شماره 02188889747، ضمن مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه، در خصوص شرایط تور ها و اقامت در جزیره فی فی اطلاعات کسب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button