انواع تور های تایلند

انواع تور های تایلند

5/5 - (1 امتیاز)

انواع تور های تایلند

انواع تورهای تایلند به عنوان یکی از کشور های توریست پذیر شرق آسیا، تنوع قابل توجهی دارد. تایلند یکی از مقاصد محبوب گردشگری در شرق آسیا است. به همین علت هر مجری تور های تایلند، انواع تور های تایلند را به دوست داران سفر و گردشگری ارائه می‌کند.

تایلند دارای مناظر طبیعی فراوانی است که نظر هر توریستی را جلب می کند. این مناظر طبیعی شامل جنگل‌ ها، کوهستان‌ ها، جزایر و سواحل بسیار زیبا می‌شود. بسیاری از توریست هایی که با انواع تور های تایلند به این کشور سفر می کنند، به دنبال آرامش گرفتن از این مناظر طبیعی با انجام فعالیت‌هایی مانند غواصی، شنا، صعود به کوه، پیاده‌روی در جنگل‌ها و بازدید از آبشارها و غارهای این کشور هستند.

 

انواع تور های تایلند
انواع تور های تایلند

 

دسته بندی انواع تور های تایلند

انواع تور های تایلند در حالت کلی بسیار متنوع است. با توجه به اینکه کشور تایلند شهر ها و جزیره های بسیار متفاوت و چشم نوازی دارد و همچنین پایتخت باشکوه این کشور، شهر بانکوک و جنگل های شمالی کشور تایلند، انواع تور های تایلند به ده ها دسته های متفاوت تقسیم می شوند.

همچنین تایلند یک تاریخچه فرهنگی بسیار غنی دارد. این فرهنگ بازدیدکنندگان زیادی را به معابد بزرگ، قصر ها، آثار باستانی و موزه‌ ها می کشاند تا از شاهکارهای بی‌ نظیری از معماری تاریخی و هنر تایلندی بازدید کنند. بازدید از این جاذبه‌ ها به گردشگران فرصت می‌دهد تا بیشتر با تاریخ و فرهنگ محلی آشنا شوند و از زیبایی‌های هنری و مذهبی تایلند لذت ببرند.

همین دلایل باعث می شود تا انواع تور های تایلند را از چندین نظر متفاوت بتوان دسته بندی کرد.  دسته بندی های متفاوت انواع تور های تایلند عبارتند از:

انواع تور های تایلند از نظر مدت اقامت

انواع تورهای تایلند می‌توانند به صورت ها مختلفی از نظر زمان بندی برنامه‌ریزی شوند. مدت زمان اقامت هر فرد در کشور تایلند می‌تواند بسته به ترتیب برنامه ها، نیاز و اهداف هر فرد و ذائقه گردشگران، متفاوت باشد. برخی گردشگران ممکن است تمایل داشته باشند در تایلند برای چند هفته یا حتی ماه‌ ها اقامت داشته باشند تا بتوانند بخوبی زندگی با فرهنگ محلی این کشور  را تجربه کنند و به عمق فرهنگ و زندگی تایلندی نفوذ کنند.

با توجه به این عوامل است که انواع تور های تایلند از نظر مدت زمان دسته بندی می شوند. برخی از انواع تور های تایلند که دارای مدت زمان اقامت متفاوتی هستند در زیر بررسی می کنیم:

انواع تور های تایلند کوتاه مدت

این نوع تور ها معمولاً برای گردشگرانی برنامه ریزی می شود که محدودیت زمانی دارند و می خواهند به صورت کوتاه و مختصر به تایلند سفر می‌کنند مناسب است. این تور ها معمولاً شامل بازدید از یک یا دو شهر و دیدن تعداد محدودی از جاذبه‌ های معروف و زیبای این کشور می‌شود. معمولا این تور ها بین 3 تا 7 روزه هستند.

 

انواع تور های تایلند
انواع تور های تایلند

 

آژانس های هواپیمایی  اکونومی به کمک کارگزاران محلی در مسیر تایلند پکیج های 7 شبه ( فقط 7 شب اقامت در تایلند ) شهر های پایتخت بانکوک تور 7 شبه بانکوک ، بندر پاتایا تور 7 شبه پاتایا و جزیره  پوکت تور 7 شبه‎ پوکت با پرواز های مستقیم ایرانی به صورت رفت و برگشت فقط 7 شب و امکان اقامت یک الی دو قسمت در تور می باشد.

با بررسی تور های وب سایت همکاران آژانس های هواپیمایی می توان به راحتی آژانس های مسافرتی اکونومی با پکیج های 7 شبه را تشخیص داد . به علت چارتری بودن هتل ها و پرواز معمولا قیمت پایین تر اما بدون امکان کنسلی برای این تور ها و فقط 7 شبه بودن آنها، همچنین خدمات گروهی متوسط از جمله نقطه ضعف های این تورها در مسیر کشور تایلند می باشد.

انواع تور های تایلند میان مدت

این گونه از انواع تور های تایلند برای گردشگرانی که می‌خواهند تجربه گردشگری گسترده‌ تری در تایلند داشته باشند، مناسب است. چرا که این مدل تور ها آیتم های بیشتری به شما ارائه می کنند تا شما را با فرهنگ این کشور آشنا شوید. این تورها به شما اجازه می دهند تا شهر های بیشتری از کشور تایلند را بازدید کنید و به جزایر بیشتری سفر کنید.

فعالیت‌های گردشگری که در این نوع تور ها تدارک دیده می شود شامل طیف بیشتری از برنامه ها می شود و تنوع بیشتری دارد. فعالیت هایی که در طبیعت خواهد بود مانند رفتن به سفرهای جنگلی و صعود به قله‌های کوهستانی و حتی تفریح در سواحل فوق العاده ی جزایر مختلف این کشور. مدت زمان این تور ها 7 تا 13 روز است.

انواع تور های تایلند بلند مدت

این نوع از تور های تایلند برای گردشگرانی که می‌خواهند به طور کامل کشور تایلند را ببینند و تجربه‌ ی کاملی از سفر به این کشور را داشته باشند، مناسب هستند. در این تورها علاوه بر شهرهای اصلی که در تور های میان مدتی نیز امکان بازدید آن وجود دارد، می توانید از شهر های کوچک تر و جزایر بیشتری دیدن کنید.همچنین از مناطق دیدنی و کوهستان‌های شمالی تایلند نیز بازدید کامل تری داشته باشید. مدت زمان این تور ها بیشتر از 13 روز است.

 

مقصد انواع تور های تایلند

آژانس های هواپیمایی مستقیم شهر های بیشتری را همچون جزیره فی فی، بندر زیبای کرابی و … با امکان اقامت بلند مدت تر برای مسافرین با خدمات گروهی اکونومی را امکان پذیر می نمایند. تور های ترکیبی پوکت و جزیره فی فی و یا تور های ترکیبی پوکت و بانکوک از جمله تور های آژانس های مسافرتی مستقیم می باشند و خدمات تور های گروهی به صورت اقتصادی معمولا با خودرو های اتوبوس یا ون برگزار می گردند.

معطلی زیاد در فرودگاه به علت مسافران زیاد و خودروهای گروهی ، ارزان ترین قایق های چوبی یا تندرو کم کیفیت ، تور های داخلی گران قیمت و بی کیفیت در کشور تایلند ، عدم ارتباط مسافرین با لیدرها قبل از تاریخ سفر و … از جمله نقطه ضعف های این مدل تور های تایلند می باشد.

آژانس های هواپیمایی وی آی پی و کارگزار مستقیم در مسیر کشور تایلند بیشترین ترکیب شهر ها و جزیره ها را به دلیل اختصاصی و مدرن بودن مدل ترانسفر ها امکان پذیر می کنند. تمامی شهر ها و جزایر زیبا و رویایی تایلند بدون محدودیت زمانی در تعداد شهر و تعداد شب به صورت انتخابی برای مسافرین وی آی پی به صورت اختصاصی با مشاوره تخصصی ارائه می شوند.

محبوب ترین تور بین انواع تور های تایلند

از محبوب ترین تور های تایلند سه قسمته وی آی پی می توان به تور پوکت + جزیره فی فی + بندر کرابی ( فاصله های دریایی با کشتی های رویال کروزر بر گزار می گردند) و از محبوب ترین تور های چهار قسمته وی آی پی می توان به تور پوکت + جزیره فی فی + بندر کرابی + بانکوک اشاره کرد. حال تور های وی آی پی که مشاوره رایگان خرید دارند امکان برگزاری بی نهایت مدل را با توجه به نیاز و انتخاب و همچنین بودجه مسافرین عزیز پیشنهاد می کنند.

از جمله شهر هایی که در تور وی آی پی امکان ترکیب کردن به صورت نامحدود زمانی وجود دارد می توان به بانکوک، پوکت، سامویی، پاتایا، جزیره فی فی، جزیره کو سامت، جزیره کو پنگان، شهر پادشاهی هواهین، جنگل های شمالی کشور تایلند چیانگ مای و … اشاره کرد که تمامی این شهر ها با توجه به انتخاب مسافرین امکان برگزاری در تورهای اختصاصی و وی آی پی را با ترکیبی از پرواز های داخلی خوب، ترانسفر های اختصاصی و کشتی های رویال جت کروزر دارا می باشند.

 

انواع تور های تایلند
انواع تور های تایلند

 

چه تور هایی در کشور تایلند مناسب خانواده ها می باشد؟

به طور کلی تور های شهر پاتایا به خانواده ها به دلیل جو کمی مجردی و کیفیت پایین ساحل و دریا پیشنهاد نمی شوند . تور ترکیبی دو قسمته جزیره پوکت ترکیب با جزیره فی فی با کشتی رویال جت کروز و تور ترکیبی سه قسمته جزیره پوکت ترکیب با جزیره فی فی و بندر کرابی از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین برنامه های تور تایلند برای خانواده های عزیز می باشد .

 

مجری مستقیم انواع تور های تایلند وی آی پی، کدام آژانس گردشگری است؟

کارگزاری تور وی آی پی در آژانس مسافرتی سفرهای دلربا  با خدمات کاملا اختصاصی و متفاوت امکان برگزاری تور های کاملا متفاوت و اختصاصی را دقیقا به دلخواه مسافرین امکان پذیر کرده است. خدمات ماه عسل، تور های هیجان انگیز خاص مانند اسکای دایوینگ (پرش از ارتفاع با چتر)، برنامه های سورپرایزی تولد و یا نامزدی اضافه تر، عکاس و لیدرهای اختصاصی در صورت نیاز و … کافیست برای اطلاعات بیشتر از تور ها و قیمت ها به شماره تلگرام پشتیبانی تور وی آی پی به شماره 09385042843 تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button