هتل the naka از بهترین هتل های پوکت

بهترین هتل های پوکت

به این مطلب امتیاز دهید

بهترین هتل های پوکت

بهترین هتل های پوکت به عنوان یکی از معروف ترین شهر های کشور تایلند در صنعت توریسم و گردشگری، همواره در رقابت با یکدیگر هستند تا با بالا بردن سطح کیفیت و تنوع در خدماتی که ارائه می دهند، بتوانند مسافران را جذب کنند. هتل های زیادی در شهر پوکت در سال های اخیر ساخته شده است تا پاسخگوی حجم بالای مسافرانی که به این شهر را برای اقامت انتخاب می کنند باشد.

اما بسیاری از این مسافران در میان تنوع این هتل ها، به دنبال انتخاب بهترین هتل های پوکت هستند تا بتوانند از تعطیلات و مدت زمان سفر خود بیشترین لذت را ببرند. بنابراین قبل از سفر به این شهر و خرید تور پوکت سعی می کنند تا از طریق روش های مختلف مثل مطالعه، جستجو در اینترنت و یا استفاده از تجارب مسافران قبلی در مورد بهترین هتل های پوکت اطلاعات کسب کنند.

 

بهترین هتل های پوکت از نظر کیفیت

بسیاری از مسافران سالیانه برای بازدید از جاذبه های گردشگری پوکت به این جزیره سفر می کنند. جزیره پوکت یکی از زیبا ترین و محبوب ترین جزیره ها در میان جزیره های معروف تایلند است. به دلیل این حجم بالای گردشگران، بهترین هتل های پوکت باید آمادگی پذیرایی از آن ها را داشته باشند تا بتوانند برای آن ها خاطرات خوبی از این جزیره بسازند.

بهترین هتل های پوکت دارای کیفیت های مختلفی هستند و هر مسافر می تواند مطابق با بودجه و انتظاری که از سرویس دهی هتل دارد، آن ها را انتخاب و رزرو کند. ما در ادامه این مطلب برخی از بهترین هتل های پوکت که دارای گرید سه ستاره هستند را بررسی می کنیم.

 

هتل کیمالا (keemala) پوکت

هتل کیمالا با طراحی فوق العاده منحصر به فرد با ریت بالا جزو بهترین هتل های پوکت به حساب می آید. کیمالا یکی از محبوب ترین هتل های پوکت از نظر مسافران محسوب می شود. در ادامه علت قرار گرفتن این هتل در میان بهترین هتل های پوکت را بررسی می کنیم.

 

 

هتل keemala از بهترین هتل های پوکت
هتل keemala از بهترین هتل های پوکت

 

طراحی منحصر به فرد هتل کیمالا

هتل Keemala با طراحی خلاقانه و منحصر به فرد خود بر اساس فلسفه‌ ها و افسانه‌ های محلی تایلند ساخته شده است. هر نوع ویلا در هتل Keemala  دارای طرح و معماری خاصی است که با استفاده از موادی مانند گچ، چادر، چوب و سنگ ایجاد شده است.

وجود چهار نوع ویلا در هتل کیمالا

Keemala دارای چهار نوع ویلا با طرح‌ ها و معماری ‌های منحصر به فرد است. این ویلا ها شامل Clay Pool Cottages (ویلا های گچی)، Tent Pool Villas (ویلا های چادری)، Tree Pool Houses (ویلا های درختی) و Bird’s Nest Pool Villas (ویلا های لانه پرنده) می ‌شوند. هر نوع ویلا تجربه ‌ای متفاوت و جذاب را ارائه می ‌دهد و همین موضوع کیمالا را به یکی از بهترین هتل های پوکت تبدیل کرده است.

محیط طبیعی و آرامش بخش هتل کیمالا

Keemala در جنگل های آووکادو در شمال پوکت قرار گرفته است و برای مسافران فرصتی برای استراحت و آرامش در محیط طبیعی فراهم می ‌کند. این موقعیت دور از شلوغی شهر و نزدیک به طبیعت، به مسافران امکان می ‌دهد تا از فرصت‌ های شناخت و تجربه طبیعت لذت ببرند.

وجود استخر های شخصی در هتل

هر ویلا در Keemala دارای استخر شخصی است که به مسافران امکان می ‌دهد در آب آرامش یابند و از مناظر طبیعی اطراف لذت ببرند. وجود استخر شخصی در بسیاری از بهترین هتل های پوکت به چشم می خورد و تاثیر بسزایی روی رضایت مسافران دارد.

خدمات و امکانات لوکس هتل

Keemala علاوه بر اتاق ‌ها و ویلا های با دکوراسیون زیبا، امکانات و خدماتی مانند رستوران‌ ها، سونا، سالن آبگرم، باشگاه ورزشی و سرویس اتاق را نیز ارائه می ‌دهد. مهمانان می ‌توانند از این امکانات لوکس برای تفریح و استراحت استفاده کنند.

 

هتل د ناکا (the naka) پوکت

این هتل یکی از منحصر به فرد ترین و بهترین هتل های پوکت به شمار می رود. با توجه به ویژگی های خاصی که این هتل دارد، مسافران بسیاری هستند که از میان تمام هتل های پوکت، د ناکا را برای اقامت به عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت انتخاب می کنند. در ادامه برخی از ویژگی های این هتل را با یکدیگر بررسی می کنیم.

 

هتل the naka از بهترین هتل های پوکت
هتل the naka از بهترین هتل های پوکت

 

موقعیت مکانی هتل

هتل The Naka در ضلع غربی جزیره پوکت واقع شده است. این موقعیت مکانی به مسافران امکان دسترسی آسان به ساحل پاتونگ و مرکز شهر پوکت را می ‌دهد و همین لوکیشن خاص این هتل را تبدیل به یکی از بهترین هتل های پوکت کرده است.

معماری و طراحی هتل

هتل The Naka با طراحی مدرن و شیک خود در میان هتل ها زبان زد است. ساختمان ‌ها و ویلا های هتل در مجاورت دریا و صخره‌ ها قرار گرفته ‌اند که یک احساس تعامل با طبیعت را به مهمانان القا می ‌کند .

ویلا های خصوصی با استخر های بی ‌نظیر

هتل The Naka ویلا های خصوصی با استخر های بزرگ و بی‌ نظیر ارائه می‌ دهد که آن را در زمره بهترین هتل های پوکت قرار داده است. استخر های بزرگ در برخی از ویلا ها از طراحی شیشه ‌ای برخوردار هستند که به مهمانان اجازه می‌ دهد از چشم‌ انداز دریا و محیط طبیعی لذت ببرند و با دریا و طبیعت خو بگیرند.

پذیرش شبانه‌ روزی مسافر

هتل The Naka پذیرش شبانه‌ روزی دارد و کارکنان هتل در طول شبانه ‌روز نیز در خدمت میهمانان هستند. این آپشن به میهمانان اجازه می ‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه‌ روز از خدمات هتل استفاده کنند. این ویژگی در بهترین هتل های پوکت باعث راحتی و آسایش هر چه بیشتر مسافران می شود.

رستوران با چشم‌ انداز دریا

رستوران هتل The Naka با چشم ‌اندازی بی نظیر از دریا در نزدیکی ساحل قرار دارد. مهمانان می ‌توانند در آنجا از غذا های لذیذ و متنوع تایلندی و بین‌ المللی لذت ببرند که بهترین شرایط برای غذا خوردن در کنار طبیعت بسیار زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

 

هتل آنگسانا لاگونا (Angsana Laguna) پوکت

یکی دیگر از بهترین هتل های پوکت آنگسانا لاگونا است که با تمامی اکانات بسیار خوب و موقعیتی عالی شناخته می شود. در ادامه به بررسی ویژگی های این هتل می پردازیم.

 

هتل angsana laguna از بهترین هتل های پوکت
هتل angsana laguna از بهترین هتل های پوکت

 

موقعیت جغرافیایی هتل

هتل Angsana Laguna Phuket در ساحل Bang Tao Bay در پوکت، تایلند واقع شده است. این هتل در منطقه ای آرام و خلوت قرار دارد و به راحتی می توان به جاذبه های گردشگری پوکت دسترسی داشت.

دسترسی های هتل

هتل آنگسانا لاگونا تنها با دو دقیقه پیاده روی تا دریای آندامان فاصله دارد و تا ساحل پتونگ هم سی دقیقه با ماشین فاصله دارد در کل این هتل با دسترسی خوبی به امکانات، ساحل و بازار ها شناخته می شود.

قدمت هتل Angsana Laguna Phuket

هتل آنگسانا لاگونا در سال 1998 تاسیس شد و لازم به ذکر است که در سال 2014 باز سازی کامل شد و این هتل همچنان در لیست بهترین هتل های پوکت قرار دارد.

امکانات تفریحی هتل

فرقی نمی کند شما به دنبال هیجان باشید یا آرامش. این هتل برای هر سلیقه ای گزینه های بسیاری دارد. در استخر روباز ۳۲۳ متری هتل شنا کنید، زیر نور آفتاب در ساحل استراحت کنید یا در رودخانه آرامش بخش هتل ریلکس شوید. همچنین، بخش تفریحی و جت اسکی، تجربه شما را در این اقامتگاه به سطحی بالاتر از عالی ارتقا می دهد.

امکانات تفریحی موجود در هتل برای کودکان

این هتل حتی با در نظر گرفتن این که شما کودک دارید اگر به فکر تفریح فرزندان خود هستید این هتل بهترین گزینه برای شماست تا هم خود از سفرتان لذت ببرید هم کودکان شما. از نظر امکانات تفریحی برای کودکان این هتل یکی از بهترین هتل های پوکت است.

امکانات ماه عسل در هتل

هتل آنگسانا لاگونا برای زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند و به دنبال برنامه ریزی برای ماه عسل خود هستند بهترین امکانات را ارائه می دهد. شما می توانید با برنامه ریزی بسیار مناسب ماه عسلی بی نظیر داشته باشید. حتی با هماهنگی هم دیزاین اتاق شما متناسب با تم ماه عسل باشد هم اسپا هایی برای زوجین در نظر گرفته شده است که تجربه ای منحصر به فرد برای شما باشد.

 

هتل سایی لاگونا (saii laguna)

هتل SAii Laguna یکی از بهترین هتل ‌های پوکت است که امکانات و خدمات بسیاری را برای مسافران فراهم می‌ کند. این هتل با محیطی زیبا و طراحی بسیار زیبای خود، تجربه اقامتی لاکچری و آرامش بخش را به مهمانان ارائه می‌ دهد. در ادامه ویژگی های این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل ‌های پوکت بیشتر بررسی می کنیم.

 

هتل saii laguna از بهترین هتل های پوکت
هتل saii laguna از بهترین هتل های پوکت

 

لوکیشن هتل

هتل SAii Laguna در منطقه لاگونا پوکت واقع شده است. این منطقه دسترسی آسانی به سواحل زیبای پوکت و امکانات دیگر شهری مانند رستوران‌ ها و فروشگاه‌ ها دارد. شما می توانید به راحتی حتی با پای پیاده در جزیره گشت و گذار کنید و شب را در بهترین هتل ‌های پوکت یعنی SAii Laguna به استراحت بپردازید.

خدمات ارائه شده به مهمانان 

هتل SAii Laguna خدماتی مانند پارکینگ رایگان، اتاق در بست، خدمات پذیرایی 24 ساعته و خدمات تور را به مهمانان ارائه می ‌دهد. کیفیت این خدمات قابل قبول است.

فعالیت‌ های تفریحی هتل

هتل SAii Laguna برنامه‌ های تفریحی متنوعی برای مهمانان خود دارد. از جمله این تفریحات می توان به ورزش‌ های آبی، تنیس و گلف اشاره کرد. ورزش هایی مانند گلف را فقط در بهترین هتل های پوکت می توانید بیابید.

رستوران “Market Place”

این رستوران با فضای باز و منظره‌ ی زیبایی از ساحل و دریا برخوردار است. منوی این رستوران شامل غذا های محلی و بین ‌المللی است که با استفاده از مواد تازه و محلی تهیه می ‌شوند. سرویس و پذیرایی در این رستوران بسیار حرفه‌ ای و دلپذیر است.

رستوران “Cucina “

این رستوران با طراحی مدرن و آرامش بخش، محیطی دلنشین برای صرف غدا است. منوی این رستوران شامل غذا های ایتالیایی و مدیترانه ‌ای است که توسط آشپزان بسیار ماهر بین المللی تهیه می ‌شوند. می‌ توانید در این رستوران از غذا های خوشمزه‌ ای مانند پیتزا، پاستا و غذا های دریایی لذت ببرید.

رستوران “Takieng “

این رستوران با طراحی زیبا دارای منظره‌ ی دلنشینی از ساحل و دریا است. منوی این رستوران شامل غذا های تایلندی و آسیایی است که با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد تهیه می ‌شوند. می ‌توانید در این رستوران از غذا های محبوب تایلندی مانند تام یام، پد تای و پاستا تایلندی لذت ببرید.

هتل سایی لاگونا با در اختیار داشتن این رستوران ها و تنوع بالا در صرف غذا به عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت شناخته می شود.

 

هتل هیلتون پوکت آرکادیا (Hilton Phuket Arcadia)

هتل Hilton Phuket Arcadia در پوکت یک هتل 5 ستاره است که در منطقه کارن بیچ واقع شده است. این هتل با باغ های سبز و گرمسیری احاطه شده و اتاق های آن همگی رو به مناظر زیبای دریایی می باشند. در ادامه ویژگی های این هتل را بیشتر بررسی می کنیم.

 

هتل hilton phuket arcadia از بهترین هتل های پوکت
هتل hilton phuket arcadia از بهترین هتل های پوکت

 

موقعیت مکانی هتل

هتل هیلتون آرکادیا در جنوب غربی جزیره پوکت و در ساحل کرون واقع شده است. هیلتون آرکادیا در نزدیکی 2 جاذبه توریستی Fantasea theme park و Chalong Temple و 5 کیلومتری وات چالونگ واقع شده است و فاصله فرودگاه تا هتل تنها 45 دقیقه می باشد. همین لوکیشن بی نظیر آن را به یکی از بهترین هتل های پوکت تبدیل کرده است.

اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل

Hilton Phuket Arcadia دارای اتاق‌ ها و سوئیت‌ های مجهز و فضایی راحت است. همه ی  اتاق‌ ها به تراس یا بالکن شخصی، تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحهٔ تخت، اینترنت بی‌سیم و سرویس اتاق 24 ساعته مجهز هستند. البته اکثر هتل هایی که به عنوان بهترین هتل های پوکت مطرح هستند این امکانات را دارند.

فعالیت‌ های تفریحی

Hilton Phuket Arcadia برنامه‌ های تفریحی و سرگرمی زیادی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. از جمله فعالیت‌ های سرگرم کننده که می ‌توانید در این هتل به آن ها بپردازید می ‌توان به تنیس، بدمینتون، والیبال ساحلی، واترپارک و بوم گردی در نزدیکی هتل اشاره کرد.

آب درمانی در هتل

هتل Hilton Phuket Arcadia دارای یک مرکز آب درمانی (اسپا) است که امکانات و خدمات متنوعی را برای میهمانان فراهم می ‌کند. این اسپا با امکانات مدرن و طراحی زیبا، یک محیط آرامش ‌بخش برای تفریح و استراحت فراهم کرده که موجب می شود در میان بهترین هتل های پوکت کاملا به چشم بیاید. در این مرکز آب درمانی خدمات زیر به شما ارائه می شود:

ماساژ: انواع ماساژ های روغنی، تایلندی، آروما تراپی و ماساژ های دیگر برای رفع خستگی و استراحت بدن و ذهن.

جکوزی: استفاده از جکوزی گرم و آب معدنی برای رفع خستگی عضلانی و آرامش بخشیدن به بدن.

سونا: تجربه سونا جهت تمیزی پوست، بازسازی عضلات و افزایش سلامتی عمومی بدن.

تراپی ‌های آب: امکان استفاده از تراپی ‌های آبی مانند سرسره های آبی، حمام گردشی و دوش های مختلف برای آرامش و تجدید انرژی.

خدمات زیبایی: امکانات زیبایی از جمله تنظیم ph مو، آرایش صورت، ماسک صورت و خدمات پوستی دیگر.

به جرات می توان گفت امکاناتی که در مجموعه آب درمانی هتل هیلتون پوکت آرکادیا فراهم شده است، یکی از مهم ترین دلایلی است که گردشگران آن را از میان بهترین هتل های پوکت برای اقامت انتخاب می کنند.

 

هتل مانداراوا ریزورت (Mandarava Resort) پوکت

هتل مانداراوا ریزورت یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های پوکت است. در ادامه برخی از ویژگی های این هتل را بررسی خواهیم کرد.

 

هتل mandarava risort از بهترین هتل های پوکت
هتل mandarava risort از بهترین هتل های پوکت

 

موقعیت مکانی هتل

یکی از مزیت ‌های اقامت در هتل مانداراوا موقعیت مکانی ایده ‌آل است. با انتخاب این هتل لوکس به عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت، دسترسی راحتی به شهر قدیمی پوکت خواهید داشت. ساحل کارون تنها ۵۵۰ متر تا هتل فاصله دارد و با ۱۰ دقیقه رانندگی به ساحل پاتونگ خواهید رسید.

امکانات هتل

این هتل دارای تیم مسلط به زبان های انگلیسی و تایلندی می باشد و با خوش رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت و فوق العاده تلاش می کنند. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز هم بهینه ‌سازی شده است که این هتل را از سایر هتل ها متمایز می کند و در زمره بهترین هتل های پوکت قرار می دهد.

امکانات تفریحی هتل

در اوقات فراغت خود می توانید به استخر رو باز این هتل بروید. البته که این هتل استخری مجزا برای کودکا هم در دسترس قرار داده که می توانید به صورت خانوادگی به استخر بروید و اوقات خوشی را سپری کنید.

رستوران ‌ها و بار های هتل

هتل Mandarava Resort انواع رستوران ‌ها و بار ها را در اختیار شما. شما می ‌توانید در رستوران‌ های آلاکارت معتبر و سنتی غذا بخورید و در بار های محلی برای سرو نوشیدن و تفریح باشید. از نظر تنوع در بار ها این هتل یکی از بهترین هتل های پوکت محسوب می شود.

امکانات ورزش و سرگرمی هتل

هتل Mandarava Resort امکانات ورزشی متنوعی را ارائه می‌ دهد. از جمله این امکانات باشگاه ورزشی، مسیر های دوچرخه ‌سواری و ورزش های آبی مانند غواصی و شنا است. علاقه ‌مندان تناسب ‌اندام از وجود باشگاه مجهز در داخل هتل خشنود خواهند شد.

رستوران هتل

در هتل مانداراوا ریزورت صبحانه هر روز از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۰.۳۰ صبح سرو می‌ شود. صبحانه آمریکایی و بوفه از گزینه‌ های موجود هستند. برای ناهار و شام می‌ توانید از غذا های تایلندی، آسیایی، بین ‌المللی، ایتالیایی و فست ‌فود رستوران میل کنید. انواع اسنک و نوشیدنی نیز موجود است.

محیط طبیعی زیبای هتل

هتل مانداراوا ریزورت در محیطی طبیعی و آرام قرار گرفته است. با چشم ‌انداز های زیبا از جنگل‌ ها و کوهستان‌ های پوکت، اقامت در این هتل تجربه ‌ای منحصر به فرد را به شما هدیه می ‌دهد.

 

هتل حیات ریجنسی (Hyatt Regency) پوکت

یکی دیگر از بهترین هتل های پوکت، هتل Hyatt Regency است. این هتل دارای ویژگی‌ های عالی بسیاری است که اقامت شما را به یک تجربه فوق العاده و به یاد ماندنی تبدیل می کند. در ادامه با بررسی ویژگی های این هتل متوجه می شویم که چرا جزو بهترین هتل های پوکت محسوب می شود.

 

هتل Hyatt Regency از بهترین هتل های پوکت
هتل Hyatt Regency از بهترین هتل های پوکت

 

موقعیت مکانی هتل

هتل Hyatt Regency در منطقه ‌ای زیبا و دسترسی آسان به سواحل آبی آندامان و جاذبه‌ های دیدنی پوکت قرار دارد. هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس حیات ریجنسی ریزورت پوکت از دامنه تپه ‌ای سرسبز در خلیج کامالا سرازیر شده است و استراحتگاهی آرام و در کنار دریا مشرف به دریای آندامان ارائه می ‌کند. این هتل موقعیت بسیار خوبی برای گشت و گذار در پوکت دارد.

امکانات تفریحی هتل

روش‌ های سرگرمی متعددی از جمله کلاس یوگا، موسیقی زنده و کلاس‌ های آشپزی برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان در هتل Hyatt Regency Phuket در نظر گرفته شده است. کودکان نیز می‌ توانند در باشگاه کودکان بازی کرده یا با کانال‌ های تلویزیونی مخصوص کودکان سر گرم شوند.

امکانات اتاق های هتل

هتل دارای اتاق‌ های مجلل و لوکسی است که با تمام امکانات رفاهی مدرن مجهز شده‌ اند. اتاق ‌ها دارای تمامی امکانات مورد نیاز شما برای اقامت راحت و لذت ‌بخش هستند.

 

خرید تور در بهترین هتل های پوکت

در این مقاله به صورت کامل در مورد بهترین هتل های پوکت صحبت کردیم و بیشتر ویژگی های آن ها را بررسی کردیم. اگر قصد دارید برای سفر به تایلند، تور پوکت خریداری کنید، بهتر است تور هایی را تهیه کنید که شما را در یکی از بهترین هتل های پوکت اقامت دهند. این موجب می شود تا شما تجربه بهتری را در طول مدت اقامتتان داشته باشید.

پیشنهاد ما برای خرید تور های پوکت آژانس سفرهای دربا است. این آژانس با سال ها تجربه در خصوص تور های وی آی پی شرق آسیا، کارگزار بهترین تور های پوکت است. شما می توانید با تماس با شماره 02188889747 از کارشناسان این مجموعه در مورد انواع تور های پوکت، بهترین هتل های پوکت و همچنین برنامه زمانی تور ها مشاوره رایگان بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button