تور وی آی پی چیست

تور وی آی پی چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

تور وی آی پی خارجی چیست؟

تور وی آی پی چیست؟ قطعا این سوال بارها و بارها در ذهن شما ایجاد شده است که ماهیت تور وی آی پی چیست و تفاوت این تور ها با تور های عادی در چیست. آیا تور های وی آی پی توسط تمام آژانس ها گردشگری ارائه می شود؟ مجری و بنیان گذار تور های وی آی پی با خدمات ویژه در کشور ایران کدام شرکت است؟ در این مقاله سعی می کنیم جواب تمام این سوالات را پاسخ دهیم.

تور وی آی پی معمولا انتخاب افرادی است که در طول مدت زمان سفرشان به دنبال خدمات خاص اقامتی، گردشگری و… هستند. این خدمات می توانند سفر شما را تبدیل به سفری به یاد ماندنی کنند که همیشه در خاطر شما خواهد ماند. اگر عاشق گردشگری و جهان گردی آن هم با خدمات خاص و ویژه هستید حتما این مقاله را کامل مطالعه کنید.

 

تور وی آی پی خارج از کشور چیست؟

در حالت کلی عمده تور های مسافرتی خارج از کشور به صورت گروهی برگزار می شود. این تور ها به صورت اقتصادی و با اولویت قیمت تمام شده ی مناسب تر برگزار می گردند. به زبان ساده تر برگزار کنندگان این تور ها سعی بر آن دارند تا تور را با قیمت کمتر و مقرون به صرفه تر برگزار کنند. اصولا در این قبیل تور ها سطح کیفیت خدمات افت می کند.

تور های با خدمات اختصاصی و یا اضافه تر از سطح عمومی بازار به نام تور وی آی پی معرفی می گردند. این خدمات شامل خدمات حمل و نقل، درجه بندی هتل ها، برنامه های اختصاصی سفر، پذیرایی و… می شود. احتمال دارد در تور های وی آی پی شما به لوکیشن هایی بروید که هرگز در تور های معمولی و با لول پایین تر شانس دیدن چنین مکان هایی را نخواهید داشت.

 

تور وی آی پی
تور وی آی پی

 

تور وی آی پی تایلند چیست؟

تور وی آی پی تایلند یکی از تور های محبوب و پر طرفدار در ایران مجسوب می شود. علت این محبوبیت طبیعت و مکان های دیدنی این کشور، فرهنگ فوق العاده مردم و دسترسی به خدمات درجه یک است که آسایش و تفریحات منحصر بفردی برای توریست فراهم می کند. به این موارد می توان جشنواره های بی نظیر را هم اضافه کرد که هر مخاطبی را به وجد می آورد.

در مسیر های تور وی آی پی کشور های آسیایی، خدمات وی آی پی شامل ماشین های اختصاصی و تشریفاتی فرودگاهی و همچنین امکان خرید برنامه های داخلی کشور ها از ایران برای مسافرین و همچنین خدمات اضافه تر مانند تعویض اتاق ها و یا لیدر های اختصاصی می باشد.

تفاوت تور وی آی پی تایلند با تور های معمولی

معمولا در تور های گروهی مسافرین تنها در زمان تابلو فرودگاهی در کشور مقصد امکان ارتباط مستقیم با لیدرها و برنامه های خود را دارند اما در تور های وی آی پی معمولا مسافرین چندین هفته قبل از سفر شماره لیدرها و امکان ارتباط با آنها را دارا می باشند. از دیگر تفاوت های تور های اکونومی گروهی و تور های وی آی پی میتوان به کیفیت شرکت های برگزار کننده تور های داخلی کشور ها دانست.

معمولا تورهای عمومی و گروهی به دلیل گرایش بازار با ارزان ترین و بی کیفیت ترین شرکت های داخلی و جزایر برگزار می گردند اما تور های وی آی پی با برنامه های شرکت های بین المللی بزرگ و بهترین شرکت ها با هزینه کمی اضافه تر برگزار می گردد. در مسیر تخصصی کشور تایلند از نظر فنی تور های آژانس های مسافرتی در مسیر تایلند به صورت F.I.T برگزار میگردد.

آژانس های مسافرتی مستقیم درخواست خود را به کارگزاران محلی در کشور تایلند که خدمات گروهی با کیفیت متوسط برگزار می کنند، ارسال مینمایند و آژانس های مسافرتی دست دوم و یا دست سوم و آژانس های سایر شهرستان ها نیز همچنین ملزم به ارسال درخواست تور تایلند به کارگزاران محلی با خدمات کیفیت متوسط می‌باشند. تور وی آی پی در مسیر بعضی از کشور ها با خدمات تشریفات فرودگاه امام در مسیر رفت و یا برگشت و همچنین در بعضی موارد با پرداخت عوارض خروج از کشور برای مسافرین وی آی پی گرامی می باشد.

مجری مستقیم تور وی آی پی تایلند

تور وی آی پی کشور تایلند که شامل خدمات متفاوت و باکیفیت تر در تمامی قسمت های مختلف کشور تایلند می‌باشد. خدماتی مانند ترانسفر های اختصاصی درجه یک تویوتا، مرسدس بنز Cکلاس، مرسدس بنز Sکلاس حتی برای مسافرانی که به صورت انفرادی سفر میکنند،

کشتی های رویال جت کروز و امکان استفاده از صندلی های وی آی پی در کشتی با منو نهار غذای دریایی در مسیر تور جزیره فی فی برخورداری از لیدر های ایرانی مجرب، خدمات سورپرایزی تشریفاتی در تور تایلند مانند دیزاین ساحل و مراسم و آتش بازی و عکاسی برای سورپرایز تولد و یا سالگرد ازدواج و سایر خدمات متفاوت وی آی پی در کشور تایلند و خدمات تور های خاص و داخلی کشور تایلند مانند تور های اسکای دایوینگ (پرش از هواپیما با چتر) ،تور های ویژه غواصی، تور های ویژه رزمی و…. می‌باشد.

تیم حرفه ای ۳۰ نفره آژانس سفرهای دلربا در کشور تایلند و خدمات اختصاصی در مسیر تور پوکت، تور فی فی، تور بانکوک باعث شده است که خودرو های تشریفاتی با قیمت بسیار مناسب امکان برگزاری تور ترکیبی تایلند به صورت صد در صد دلخواه مسافرین با قیمت کاملا رقابتی انقلابی نوین در صنعت گردشگری کشور تایلند و در آژانس های مسافرتی با نام تور وی آی پی تایلند را رقم بزند و مورد و لطف و استقبال همکاران و مسافران وی آی پی به دلیل پشتیبانی ۲۴ ساعته و راحتی پرداخت با دفتر تهران در جردن قرار گیرد.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط و تنوع تور های وی آی پی، کافی است با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید تا به صورت رایگان در مورد زمان و شرایط انواع تور ها به شما مشاوره دهند. در این مجموعه هیچ گاه مسائل اقتصادی در اولویت نیستند و رضایت شما مخاطبین عزیز هدف ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button