دلایل سفر به تایلند

دلایل سفر به تایلند

به این مطلب امتیاز دهید

دلایل سفر به تایلند

دلایل سفر به تایلند چیست؟ این سوالی است که اگر با جاذبه های گردشگری تایلند و زیر ساخت های این کشور در زمینه صنعت گردشگری آَشنایی نداشته باشید، قبل از سفر به این کشور برای شما پیش می آیذ. اما به راستی دلایل سفر به تایلند چیست که سالیانه این کشور میلیون ها گردشگر از سراسر جهان را پذیراست . بخش عظیمی از اقتصاد تایلند بر پایه همین گردشگری می چرخد.

اغلب به کشور پادشاهی تایلند ، سرزمین طلائی ( golden land ) ، سرزمین لبخند ها یا کشور معابد می گویند. نه به خاطر اینکه طلای زیادی در این سرزمین وجود دارد، بلکه به دلیل درخششی که این کشور در تمامی عرصه ها دارد. طبیعت شگفت انگیز، معماری های جذاب، معبد های زیبا، فرهنگی غنی و غذا های مشهور تایلند مجموعه ای از بهترین های شرق آسیاست. پس به طور کلی فهمیدیم که دلایل سفر به تایلند در این حجم زیاد چیست.

زیبایی های طبیعی این کشور بی نظیر است. مسافران می توانند از طیف وسیع سواحل آفتابی ، جنگل های استوایی ، جزایر بکر ، کوهستان های سرسبز، غار های عجیب و دهکده های بی نظیر تایلند لذت ببرند و همه این ها از دلایل سفر به تایلند برای مسافران است. در کنار این طبیعت وصف ناپذیر می توان از معبد های بوداییان و شالیزار های برنج نیز دیدن کرد. شهر های تایلند به خصوص در این سال های اخیر گام های بسیار بزرگی برداشته اند و به سرعت در حال رشد هستند.

 

دلایل سفر به تایلند
دلایل سفر به تایلند

 

مقدمه ی سفر اکثر مسافران، شهر بانکوک (Bangkok) خواهد بود که با داشتن معماری های مدرن ، مراکز خرید عظیم و رستوران های بین المللی ، شهری مناسب برای همه است . یکی از ویژگی های برجسته ی تایلند ترکیب این امکانات مدرن با فرهنگ و باور های سنتی مردم این کشور است که می توان نشانه های آن را به وضوح در این کشور دید و این برای مردم کشور های مختلف یکی از اصلی ترین دلایل سفر به تایلند است.

تایلند، یکی از مقاصد محبوب جهانی برای گردشگران است. این کشور غنی از فرهنگ، تاریخ، طبیعت و تجربه ‌های منحصر به فرد است. به طور کلی، تایلند به عنوان مقصدی پر طرفدار و جذاب برای مسافرانی که در جست و جوی تجربه های جدید و ماجرا جویی در سفر هستند مناسب است. در ادامه ، برخی از دلایل سفر به تایلند را بررسی می کنیم.

تاریخ و فرهنگ، از مهم ترین دلایل سفر به تایلند

از مهم ترین دلایل سفر به تایلند برای مسافران متعدد در بین جوامع مختلف، می توان به تاریخ و فرهنگ کشور تایلند اشاره کرد. تایلند یک کشور بسیار غنی از نظر تاریخی و فرهنگی است. این کشور با گذشت سالیان بسیار توانسته تا بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ خود را حفظ کند و برای گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند به نمایش یگذارد. نقش این دو عنصر را در دلایل سفر به تایلند مورد بررسی قرار می دهیم.

تاریخ کشور تایلند

تاریخ تایلند به دوران باستانی باز می‌ گردد، ولی اطلاعات دقیق دربارهٔ آغازین تمدن ‌های آن محدود است.

در سدهٔ ۱۳، تایلند به دو تمدن بزرگ ، “سواحلی” (Srivijaya) و “دورای” (Dvaravati)  تقسیم می‌شد.

در سدهٔ ۱۳، پادشاهی آی ‌یساناگا (Ayutthaya) تأسیس شد و تا سدهٔ ۱۸ برقرار بود. این دورهٔ زمانی با توسعهٔ تجارت و فرهنگ مذهبی بود.

سپس، در سدهٔ ۱۹، پادشاهی راتشاپرا (Rattanakosin) تأسیس شد که تبدیل به تایلند مدرن شد.

 

دلایل سفر به تایلند
دلایل سفر به تایلند

فرهنگ کشور تایلند

دین اکثریت مردم تایلند بودایی است و تأثیر بسزایی بر فرهنگ آن داشته است. معابد بودایی در سرتاسر کشور یافت می‌شوند و مکان‌های مقدسی برای مردم تایلند هستند. معابد تایلند، نمونه‌ هایی از معماری بودایی هستند و شامل ویژگی‌هایی مانند چتر‌ های طلایی، ستون‌ های تزئینی و نقاشی‌ های دیواری زیبا هستند. همین معابد و بازدید از زیبایی های آن ها از جمله دلایل سفر به تایلند است.

هنر و صنایع دستی تایلند شامل صنایعی مانند پارچه‌ های مزین به نقاشی، صندلی ‌های خراطی و ظروف سفالی است. مراسم ‌های مذهبی و مذهبی-مردمی در تایلند مهم هستند و در طول سال برگزار می‌ شوند. مثال‌ هایی از این مراسم ‌ها شامل لویای چارودی (Loi Krathong) و سونگکران (Songkran) است. یکی از دلایل سفر به تایلند برای بسیاری از مسافران خرید همین صنایع دستی تایلند و فروش آن ها در کشور خود است.

 

دلایل سفر به تایلند
دلایل سفر به تایلند

آب و هوا و پوشش گیاهی، اصلی ترین دلایل سفر به تایلند

 از دیگر دلایل سفر به تایلند آب و هوا و پوشش گیاهی این کشور است. تایلند دارای پوشش گیاهی بسیار متنوع و فراوان است که شامل مناطق مرتفع کوهستانی، جنگل‌ های استوایی، جنگل های بامبو، سواحل و مناطق خشک می‌ شود. در ادامه در کورد شرایط آب و هوا و پوشش گیاهی تایلند بیشتر توضیح خواهیم داد.

آب و هوا کشور تایلند

تایلند دارای آب و هوای استوایی و معتدل است. در سال، دو فصل بارشی و خشک وجود دارد:

فصل بارشی در تایلند معمولاً از ماه مه تا اکتبر طول می‌ کشد. در این فصل ، بارش‌ های فراوانی وجود دارد که می‌ توانید بیشترین میزان این بارش ها را در مناطق ساحلی و جنگل‌ ها مشاهده کنید.

فصل خشک تایلند از ماه نوامبر تا آوریل است. در این فصل، آب و هوا خشک و گرم است. در نوامبر و دسامبر، باد های خنکی از شمال آسیا به تایلند وارد می‌ شود که تا حدودی آب و هوا را خنک می‌کند. البته در مناطق کوهستانی، درجه حرارت معمولاً پایین ‌تر از مناطق ساحلی است. در ارتفاعات بالا، درجه حرارت ممکن است به طور قابل توجهی کاهش یابد.

پوشش گیاهی تایلند

پوشش گیاهی تایلند بسیار متنوع است و شامل جنگل ‌های گسترده استوایی ، جنگل‌های بارانی ، جنگل‌ های معتدل ، مراتع ، علف زار ها و درختان میوه است.

در جنگل‌ های استوایی، می‌ توان درختان بزرگی مانند درختان بنیان، کاج، سرو و نخل را مشاهده کرد. همچنین، گیاهان خزه، بوته‌ ها و پالم‌ ها نیز در این جنگل‌ ها یافت می‌ شوند.

در جنگل‌ های بارانی ، درختان بلندی با برگ‌ های بزرگ و قوی وجود دارند. این جنگل‌ ها شامل درختان بامبو، درختان ملکه نخل، درختان تکا و درختان زیادی از خانوادهٔ مارانتاس می‌ شوند.

در مناطق کوهستانی، می‌ توان درختانی مانند درختان صنوبر، درخت کستاریکا، درخت چنار و درختان زنجبیل را یافت. اما در مناطق ساحلی، پالم‌ ها، به ویژه نخل نارگیل، پوشش گیاهی مهمی را تشکیل می‌دهند.

این تنوع در پوشش گیاهی برای گردشگران یکی از مهم ترین دلایل سفر به تایلند محسوب می شوند. به خصوص برای کشور هایی که آب و هوایی خشک دارند و کمتر در کشور خود با مناظر این چنینی روبرو می شوند.

بازدید از معابد، از مهم ترین دلایل سفر به تایلند

از دیگر دلایل سفر به تایلند معابد فوق العاده چشم نواز این کشور است که هر کدام از این معابد دارایی شگفتی های منحصر به فرد خود هستند و فضایی آرام و دل نشین را به مسافران و گردشگران منتقل می کند در ادامه به برخی از معابد شگفت انگیز کشور تایلند که سالیانه بازدید کنندگان زیادی دارند را بررسی می کنیم.

معبد wat phra yai 

معبد Wat Phra Yai در کوه ساموئی در نزدیکی شهر بوفوت قرار دارد و برجسته‌ ترین ویژگی آن مجسمه بزرگی از بودایی بنام “Big Buddha” است. این مجسمه بزرگ، که بالغ بر ۱۲ متر ارتفاع دارد، یکی از علامت‌ های مشهور و جاذبه‌ های گردشگری مهم کوه ساموئی است. معبد Wat Phra Yai با مجسمه بزرگ بودای و مناظر زیبایی که اطراف آن قرار دارد، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

معبد لوه ساماه (Loh Samah Bay Temple)

این معبد در نزدیکی خلیج لوه ساماه (Loh Samah Bay) در جزیره فی فی لئو (Koh Phi Phi Leh) قرار دارد. معبد لوه ساماه یک معبد کوچک و اسرارآمیز است که در محیطی طبیعی بکر قرار دارد. این مکان معمولاً توسط بازدید کنندگان استفاده می‌شود تا استراحت کنند و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند.

معبد وات آرون (wat aron )

این معبد معروف در بانکوک، پایتخت تایلند واقع شده است و با طراحی معماری منحصر به فرد و تزئینات طلاکوب آن شهرت دارد. معبد وات آرون در حقیقت یک مجموعهٔ معابد است که شامل بنا های مختلفی مانند وات پرا کاو، وات مهتاماپوت و وات راتشابورانا است. این مجموعهٔ معابد به‌عنوان یکی از مقدس ‌ترین و مهم ‌ترین مراکز مذهبی تایلند محسوب می‌شوند و یکی از دلایل سفر به تایلند برای بوداییان مذهبی به شمار می روند.

 

دلایل سفر به تایلند
دلایل سفر به تایلند

معبد پراکائو (wat phra kaew)

این معبد در شهر آیوتایا واقع شده و با طراحی منحصر به فرد و تزئینات خیره کننده خود شهرت دارد. یکی از ویژگی‌ های بارز وات پرا کاو، برج‌ های زیبا و منحصر به فرد آن است. هر یک از برج‌ ها به نام یکی از دوران ‌های بودایی طبقه ‌بندی شده‌اند و با تزئیناتی که جزییات در آن ها رعایت شده از جمله نقوش و طرح ‌های مختلف، توجه هر بازدید کننده را به خود جلب می‌کنند.

تندیس بزرگ بودا نیز یکی از ویژگی ‌های مهم وات پرا کاو است. این تندیس، که به نام “تندیس لوکاوان” نیز شناخته می‌شود، بالغ بر ۳۲ متر ارتفاع دارد و از جنس برنز ساخته شده است. تندیس لوکاوان به عنوان یکی از بزرگ ترین تندیس‌ های بودا در تایلند شناخته می‌ شود و جلوه‌ ای خیره ‌کننده را برای بازدید کنندگان به ارمغان می‌آورد.

مراکز خرید مدرن، از دلایل سفر به تایلند

یکی دیگر از دلایل سفر به تایلند مراکز خرید های فوق العاده و مدرن است. تایلند کشوری با جذب بالای توریست هایی از سراسر جهان است که دارای مراکز خرید بسیاری است که توانسته بیشتر این گردشگران را در زمینه خرید آن چه نیاز دارند کاملا راضی کند. در ادامه به معروف ترین مراکز خرید تایلند اشاره خواهیم کرد:

مرکز خرید Terminal21

مرکز خرید ترمینال 21 با طراحی منحصر به فرد و جالب خود مورد توجه بسیاری از بازدید کنندگان قرار می گیرد. این مرکز خرید در منطقه Sukhumvit واقع شده است و بخش های مختلف آن به سبک و فضای معماری شهر های مختلف جهان اختصاص داده شده است. ترمینال 21 از ده طبقه تشکیل شده است که هر طبقه به عنوان یک شهر در یک کشور خاص طراحی شده است.

هر طبقه به نام یک شهر معروف مانند توکیو، لندن ، پاریس ، استانبول ، رم ، سنگاپور و غیره شناخته می‌ شود. هر طبقه با معماری و دکوراسیونی که به آن کشور مربوط است طراحی شده است و همچنین فروشگاه‌ ها، رستوران‌ ها و مراکز تفریحی مرتبط با آن کشور را در خود جای داده است. به عنوان مثال، طبقه لندن با معماری مشهور کشور لندن، تاجران چای بریتانیایی و دکوراسیونی که به شهر لندن اشاره دارد طراحی شده است.

مرکز خرید terminal21 شامل فروشگاه های برند های مختلف بین المللی و محلی است که انواع محصولات از لباس، لوازم جانبی موبایل، لوازم آرایشی، الکترونیکی و … را ارائه می دهند. همچنین ، شما می توانید در رستوران ها و کافه های متنوع از غذا های محلی و بین المللی لذت ببرید. terminal21  همچنین دارای سینما ها و مراکز تفریحی جذابی است که بازدید کنندگان را سرگرم می کند. با تمام این ویژگی ها، terminal21  یک مقصد پر طرفدار برای خرید ، تفریح و تجربه فضا های مختلف جهان در تایلند است و یکی از منحصر به فرد ترین مراکز خرید کشور تایلند به شمار می رود.

مرکز خرید Siam paragon

یکی دیگر از مراکز خرید معروف و لوکس واقع در پوکت، siam paragon است . این مرکز خرید به عنوان یکی از بزرگ ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید شهر های تایلند و همچنین آسیا نیز شناخته می شود. Siam paragon دارای بیش از250 فروشگاه مختلف ، رستوران ها، سینما ها، مراکز تفریحی، موزه ها و حتی دارای آکواریوم بزرگی است. در Siam Paragon می‌توانید برند های لوکس جهانی و محلی را پیدا کنید و از تنوع و تمامیت محصولات لذت ببرید.

این مرکز خرید همچنین میزبان برنامه‌ های روزانه و فعالیت ‌های هنری مختلف است که باعث جذابیت بیشتر این مرکز خرید برای بازدید کنندگان می‌ شود. همچنین، Siam Paragon شامل یک سینما IMAX بزرگ، یک سالن کنسرت بزرگ به نام “Royal Paragon Hall” و یک آکواریوم بزرگ به نام “Siam Ocean World” است که از جاذبه‌ های ویژه این مرکز خرید به شمار می‌ آید. با تمام این ویژگی‌ ها و امکانات، Siam Paragon  یک مقصد پر طرفدار برای خریداران، گردشگران و علاقمندان به تجربه‌ های لوکس و فرهنگی در تایلند است.

مرکز خرید Central world 

central world واقع در شهر بانکوک و یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید تایلند است. این مرکز خرید شامل فروشگاه های برند های بین المللی، رستوران های زنجیره ای و متنوع ، سینما ها و مراکز تفریحی نیز است. این مرکز خرید از آخرین روند‌ های مد، لوازم الکترونیکی، زیور آلات، کتاب، غذا و بسیاری از موارد دیگر را پوشش می دهد. همچنین Central World دارای یک سالن کنسرت بزرگ به نام “CentralWorld Square” است که برنامه‌ های موسیقی و فعالیت‌ های هنری را در طول سال برگزار می‌کند.

همه این مراکز خریدی که در بالا به آن اشاره کردیم، می تواند برای گردشگرانی که به قصد خرید سفر می کنند، از دلایل سفر به تایلند محسوب شود. خرید می تواند به عنوان یک بیزینس برای بسیاری از افراد محسوب شود. جالب است بردانید که کشور تایلند نولید کننده لباس هایی است که از نظر طرح و کیفیت در دنیا ظرفداران بسیاری دارد. برای این افراد دلایل سفر به تایلند فقط و فقط خرید پوشاک تایلندی است.

جشنواره های تایلند، از برجسته ترین دلایل سفر به تایلند   

از دیگر دلایل سفر به تایلند برای گردشگران می توان به فستیوال های فوق العاده این کشور اشاره کرد. در کشور تایلند جشنواره های زیادی به صورت سالانه، ماهانه و حتی هفگی برگزار می شود. بعضی از این فستیوال ها شهرت جهانی دارد و برای گردشگران جرو دلایل سفر به تایلند محسوب می شود. در زیر بعضی از فستییوال های مهم تایلند را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

جشنواره آب، یکی از هیجان انگیز ترین دلایل سفر به تایلند

فستیوال Songkran یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین فستیوال ‌های تایلند است. این فستیوال به عنوان جشنوارهٔ سال نو تایلند محسوب می‌ شود و در تاریخ ۱۳ تا ۱۵ آوریل هر سال برگزار می‌ شود. Songkran به‌عنوان یک فرصت برای تمیز کردن روحانی و جسمانی در سال جدید در نظر گرفته می‌ شود. این فستیوال به صورت یک جشن آب‌ پاشی عمومی در سراسر کشور تایلند جشن گرفته می‌ شود. جشنواره آب یکی از مهم ترین دلایل سفر به تایلند برای بسیاری از توریست هاست.

 

دلایل سفر به تایلند
دلایل سفر به تایلند

 

مردم در خیابان‌ ها و میدان ‌ها با استفاده از ظروف آب به‌ عنوان نمادی از تمیزی و تجدید نظر در سال جدید، آب را بر یکدیگر پاشیده و آب پاشی می‌ کنند. این فستیوال به‌ عنوان یک روش برای آغاز سال جدید و پاکسازی گناهان و بدشانسی‌ ها شناخته می‌ شود. مردم به معابد می‌ روند و توسط محافظین مذهبی به آرزوها و امید های خود ابراز احترام می‌ کنند. همچنین، مردم در این فستیوال لباس ‌های رنگارنگ سنتی به کار می‌برند و مراسم‌ های خاصی را برگزار می‌ کنند.

Loi krathong festival

این فستیوال یکی از مهم ترین فستیوال‌ های تایلند است. این فستیوال در تاریخ 15ام ماه نوامبر هر سال برگزار می‌شود.در این فستیوال، مردم کراتونگ ‌ها را به آب می‌ اندازند. کراتونگ‌ ها قایق‌ های کوچکی هستند که از برگ برنج ساخته می‌ شوند و در داخل آنها شمعی روشن می‌ شود. کراتونگ‌ ها با آرزوها و امید هایی که در آنها قرار داده می‌ شوند، به رودخانه‌ ها و دریاچه ‌ها رها می‌ شوند.

این عمل به معنای آزادی از بدشانسی‌ ها و گناهان و همچنین برقراری صلح و آرامش است. مردم لباس‌ های سنتی پوشیده، رقص‌ های محلی را اجرا می‌ کنند و مراسمات مذهبی را در معابد و مکان‌ های مقدس برگزار می‌ کنند. همچنین، نمایشات آتش ‌بازی و رقابت ‌های مربوط به کراتونگ‌ ها در برخی مناطق برگزار می‌ شود. فستیوال Loi Krathong یکی از جذاب ترین و زیبا ترین فستیوال‌ های تایلند است که با حضور گردشگران خارجی نیز همراه است. جشنواره کراتونگ ها از دلایل سفر به تایلند برای گردشگران محسوب می شود.

Phi ta khon festival

فستیوال Phi Ta Khon یا همچنین به عنوان “فستیوال روحانی” شناخته می‌ شود، یکی از جشنواره‌ های سنتی و محبوب در ناحیهٔ ایزانگ، استان لوئی، تایلند است. این فستیوال به مدت سه روز در طول ماه ژوئن برگزار می‌ شود و از مناسبتی مذهبی و مراسمی مشتق شده است. فستیوال Phi Ta Khon به طور اصلی برای جشن ‌گیری و تجدید نشاط برگزار می‌ شود. در این فستیوال، مردم  لباس ‌های رنگارنگ و مرموز پوشیده و ماسک‌ هایی با ترکیبی از چوب و کاغذ به چهره خود می ‌زنند.

این ماسک‌ ها شکل روحانیان را نمایان می‌ کنند و به آنها اجازه می‌ دهند تا به عنوان اجنه و روحانیانی که در طول سال ها درگذشته‌ اند، ظاهر شوند. در طول فستیوال Phi Ta Khon، مردم در مراسم‌ های مذهبی شرکت می‌ کنند که به تجدید نظر در اسطوره‌ ها و روایات محلی مرتبط است. همچنین، مردم در رقص‌ها و موسیقی‌ های محلی شرکت می‌کنند و به تعطیلات و شادی همراه با مردمان دیگر تبدیل می‌شوند.فستیوال Phi Ta Khon یک ترکیب فرهنگی، مذهبی و هنری است که زیبایی و تاریخچهٔ فرهنگ تایلند را نمایش می‌ دهد.

Vegetarian Festival

فستیوال Vegetarian یا فستیوال گیاه خواری یکی از بزرگترین و مهمترین فستیوال‌های تایلند است که به عنوان یکی از دلایل سفر به تایلند گردشگران زیادی را جذب کرده است. این فستیوال با نام “Tesagan Gin Je” یا “Nine Emperor Gods Festival” نیز شناخته می‌ شود. این فستیوال هر سال در تایلند و دیگر کشورهای آسیایی که جامعه چینی دارند، برگزار می‌ شود. فستیوال Vegetarian در طول نه روز از نوامبر برگزار می‌ شود و در آن افرادی که دین بودایی را دنبال می‌ کنند، گیاه خواری را پیروی می‌ کنند.

در طول این دوره، شرکت کنندگان از مصرف هرگونه گوشت و مواد غذایی حاوی مواد پروتئین حیوانی خودداری می‌ کنند و جایگزینی گیاهی برای تأمین نیازهای غذایی خود استفاده می‌ کنند. فستیوال Vegetarian شامل مراسم‌ های مذهبی و فرهنگی متنوعی است. شرکت کنندگان  لباس ‌های سفید پوشیده و به معابد و مکان‌ های مذهبی می‌ روند تا عبادت و پایبندی خود را نشان دهند. همچنین، در این فستیوال مراسم ‌هایی مانند رقص‌ ها، پرده‌ های آتشین و مراسمات تماشایی دیگر نیز برگزار می‌شود. در سال های اخیر شرکت در این مراسم یکی دلایل سفر به تایلند برای افراد وجترین محسوب می شود.

Rocket Festival

فستیوال Rocket (یا Bun Bang Fai) یا به عبارتی فستیوال موشک، یکی از جشنواره‌ های سنتی و محبوب در تایلند است. این فستیوال در مناطق شمال شرقی کشور برگزار می‌ شود و به منظور جلب باران و رونق کشاورزی برگزار می‌ شود. فستیوال Rocket معمولاً در ماه مه یا ژوئن برگزار می‌ شود و به مدت دو تا سه روز طول می‌ کشد. در این فستیوال، مردم راکت ‌های بزرگی را ساخته و به آسمان پرتاب می‌ کنند.

این راکت ‌ها از برنج و کاه ساخته می‌شوند و با استفاده از موتورهای نفتی به ارتفاع بالا پرتاب می‌ شوند. صدای بلند و برخورد راکت با آسمان علاوه بر جشن و سرگرمی، باور های مردم را برای بارش باران تقویت می‌ کند. علاوه بر پرتاب راکت، فستیوال Rocket شامل مراسم‌ های مذهبی و فرهنگی دیگر نیز می شود. شرکت کنندگان در لباس‌ های رنگارنگ مراسمات را برگزار می‌ کنند، رقص‌ ها و موسیقی‌ های محلی را اجرا می‌ کنند و به معابد و مکان‌ های مذهبی مراجعه می‌ کنند.

دلایل سفر به تایلند
دلایل سفر به تایلند

خرید تور تایلند

بسیاری از دلایل سفر به تایلند را با هم بررسی کردیم و فهمیدیم که چرا بسیاری از گردشگران این کشور را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند. اگر دلایل سفر به تایلند شما را هم به هیجان آورده تا به این کشور سفر کنید، می توانید با تماس با آژانس گردشگری سفر های دلربای ایرانیان، انواع تور های مختلف این کشور را خریداری کنید.

می توانید با تماس با شماره 0218888747 تماس بگیرید و به صورت رایگان از کادر حرفه ای این مجموعه در مورد دلایل سفر به تایلند مشاوره رایگان بگیرید. همچنین می توانید به صورت حضوری به دفتر آژانس واقع در تهــران، خیابان جردن، خیابان یزدان پناه، پلاک 40، طبقه چهارم، واحد 16 مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button