کوه سامویی کجاست

کوه سامویی کجاست؟

به این مطلب امتیاز دهید

کوه سامویی کجاست

کوه سامویی کجاست که در میان تمام جاذبه های گردشگری تایلند، بسیاری از گردشگران را به خود جذب کرده است. کوه سامویی (Samui) یکی از جزایر مهم و محبوب در تایلند است. این جزیره در خلیج تایلند و در استان سورات تایلند واقع شده است. سامویی جزیره‌ای زیبا و گردشگری است که با طبیعت خیره کننده، شناخته می شود.

کوه سامویی دارای سواحل زیبا و روستا های بکر بسیار زیبا است که باعث شده تا یک مقصد محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی باشد. سواحل آرام و شنی، آب آبی و صاف، و مناظر طبیعی استوایی این جزیره را به یک مقصد مورد علاقه برای تفریح، استراحت و آب‌ وهوای گرم کرده است.شما می توانید برای سفری فوق العاده ،فراموش نشدنی و وی آی پی با آژانس سفر های دلربا در تماس باشید تا خاطره انگیز ترین سفر خود را تجربه کنید.

کوه سامویی کجاست
کوه سامویی کجاست

نزدیک ترین شهر ها به کوه سامویی کجاست؟

این که نزدیک ترین شهر ها به کوه سامویی کجاست از این جهت می تواند دارای اهمیت باشد که شما برای لذت بردن از یک تور ترکیبی در تایلند، باید بدانید چه شهر هایی در چه فاصله ای از هم قرار دارند تا بتوانید برای مدت زمان سفر خود برنامه ریزی کنید. نزدیک ترین شهر ها به کوه سامویی عبارت اند از : جزیره پوکت ، جزیره کوه پنگان ، استان سورات تانی ، پنگنا و کرابی .این شهر ها کمترین فاصله را با کوه سامویی دارند که استان سورات تانی از طریق بندر های خودبه صورت دریایی به کوه سامویی راه دارد و همچنین از کرابی ، بانکوک و پوکت از طریق فرودگاه ها می توان به کوه سامویی سفر کرد.

نزدیک ترین مراکز خرید به کوه سامویی کجاست؟

در ادامه به چند مورد از نزدیک ترین مراکز خرید واقع در کوه سامویی اشاره خواهیم کرد و بررسی می کنیم مراکز خرید قابل دسترسی از کوه سامویی کجاست.

مرکز خرید Central Festival Samui

این مرکز خرید بزرگ واقع در شهر چاونگ (Chaweng) در نزدیکی جزیره ساموئی قرار دارد. شامل بیش از 200 فروشگاه، رستوران، سینما و فروشگاه‌ های زنجیره‌ای است.

مرکز خرید Tesco Lotus

یکی دیگر از مراکز خرید معروف در نزدیکی کوه ساموئی است. این زنجیره فروشگاه‌ های بزرگ در تایلند است و دارای شعبه‌ هایی در شهرهای استان سورات تایلند مانند شهر سورات تایلند (Surat Thani) و شهر ناخل (Nathon) است.

مرکز خرید Big C Supercenter

این فروشگاه زنجیره‌ ای نیز در نزدیکی کوه سامویی و در شهر های استان سورات تایلند واقع شده است. انواع کالا های عمده را عرضه می‌کند و از طریق آن می‌ توان به خرید‌ های روزمره پرداخت و یکی از مراکز خرید ارزان به شمار می رود. اگر می خواهید بدانید که بهترین مرکز خرید کالا به صورت عمده در نزدیک کوه سامویی کجاست، باید بگوییم بیگ سی یک انتخاب مناسب است.

مرکز خرید Fisherman’s Village

این مکان در شهر بوفوت (Bophut) قرار دارد و به عنوان یک مرکز خرید و تفریحی محلی معروف است. شما در اینجا می‌ توانید بازار های محلی، فروشگاه ‌های هنری و صنایع دستی، رستوران‌ ها و کافه‌ ها و رستوران هایی متنوع را تجربه کنید.

مرکز خرید Lamai Night Plaza

این بازار شب در شهر لامای (Lamai) واقع شده است و یک مقصد محبوب برای خرید لوازم هنری محلی، لباس‌ های تایلندی، جواهرات و سوغات است. در این مرکز معمولاً در شب‌ ها، نمایشگاه ها و فروشگاه‌ های موقت برگزار می‌شود.

بهترین رستوران های کوه سامویی کجاست؟

سامویی یگی از شهر های کشور تایلند است و مجموعه‌ ی متنوعی از رستوران‌ های برتر این کشور در این جزیره وجود دارد. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید و می خواهید بدانید بهترین رستوران های کوه سامویی کجاست، ادامه ی این مطلب را از ذست ندهید. برخی از بهترین رستوران‌ های کوه سامویی را با هم بررسی می کنیم.

رستوران Dining on the Rocks

این رستوران واقع در هتل سیکس سنسز ساموئی (Six Senses Samui) است و یک تجربه غذا خوردن در محیطی با منظره دریا و کوهستان‌ ها را ارائه می‌ دهد. منوی غذایی غنی و خلاقانه و سرویس با کیفیت بالا از ویژگی‌ های این رستوران است.

رستوران Bophut Fisherman’s Village

این منطقه در شهر بوپوت (Bophut) قرار دارد و میزبان برخی از بهترین رستوران‌ های کوه سامویی است. اینجا می‌ توانید انواع غذا های تایلندی، غذا های دریایی تازه و غذا های بین‌ المللی را تجربه کنید و تجربه فراموش نشدنی داشته باشید .

رستوران The Cliff Bar and Grill

این رستوران در منطقه چاونگ (Chaweng) واقع شده و به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های منظره‌ دار کوه سامویی شناخته می‌ شود. با منظره‌ ای فوق‌ العاده از ساحل و دریا، اینجا می‌ توانید لذت غذا های آسیایی و غربی را ببرید و بهترین خاطره ها را بسازید. اگر می خواهید بدانید که متنوع ترین غذا های منطقه ی کوه سامویی کجاست، حتما به منوی این رستوران سری بزنید.

رستوران Tree Tops Sky Dining & Bar

این رستوران در هتل انانتارا لازون (Anantara Lawana) واقع شده و تجربه غذا خوردن در بالای درختان را ارائه می‌دهد. منظره زیبا، غذا های بین‌المللی با کیفیت و محیطی آرامش‌ بخش، این رستوران را به یک مقصد محبوب و تاپ تبدیل کرده است. اگر از اهالی این منطقه بپرسید که با کیفیت ترین غذای منطقه کوه سامویی کجاست، احتمالا این رستوران را به شما معرفی می کنند.

رستوران Jungle Club Restaurant

این رستوران در قله‌ی جنگلی کوه سامویی قرار دارد و ارائه دهنده‌ ی غذا های تایلندی، آسیایی و غربی می‌باشد. منظره‌ ی فوق‌ العاده از دریا و جنگل و موقعیت خاص این رستوران را بسیار جذاب می‌کند.

کوه سامویی کجاست
کوه سامویی کجاست

بهترین کلاب های کوه سامویی کجاست؟

مجموعه‌ ی متنوعی از کلوب‌ های شبانه در کوه سامویی وجود دارد که شما می توانید با گذراندن اوقات فراغت خود در آن ها شب هایی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. اگر می خواهید در میان انبوه کلاب هایی که در این منظقه وجود دارند بدانید که بهترین کلاب های منطقه ی کوه سامویی کجاست، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

Ark Bar Beach Club

این کلاب بر روی ساحل چاونگ (Chaweng) قرار دارد و یکی از بهترین و معروف‌ ترین مراکز تفریحی در جزیره است. با موسیقی زنده، رقص و شادی در ساحل و استخر های باز، به صورت شبانه ‌روزی می توانید از جذابیت‌ های این کلاب لذت ببرید.

Sound Club Samui

این کلاب در منطقه چاونگ (Chaweng) واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین مقصد ها برای علاقمندان به موسیقی الکترونیک و رقص می‌باشد. با صدا های برتر دی‌ جی‌ های محلی و بین‌ المللی، شبانه ‌روز در اینجا را به عنوان یک تجربه ممتاز تفریحی تجربه کنید.

Green Mango Club

این کلاب در شهر چاونگ (Chaweng) قرار دارد و یکی از کلاب‌ های مشهور و پر طرفدار در کوه سامویی است. با موسیقی پاپ، رقص و محیطی پر از انرژی، اینجا مقصدی برای شب ‌های شاد و جذاب است.

سولو بار کوه سامویی کجاست

این بار در شهر بوپوت (Bophut) قرار دارد و به عنوان یک مقصد شبانه محبوب در جزیره معروف است. با موسیقی زنده و کوکتل‌ های متفاوت از آبمیوه های طبیعی و بسیار خوشمزه ، شبانه ‌روز را در این بار با استخر بر روی ساحل لذت ببرید.

Nikki Beach Club

این کلاب بر روی ساحل لیپا (Lipa) واقع شده و یک مرکز تفریحی ساحلی است. با موسیقی، رستوران با منظره دریا و استخر های باز، شبانه‌ روز در اینجا را به عنوان یک تجربه لوکس تفریحی تجربه کنید.

کوه سامویی کجاست
کوه سامویی کجاست

بهترین معابد کوه سامویی کجاست ؟

منطقه سامویی دارای معابد بسیاری است. اگر شما قصد خرید یک تور سامویی تایلند و بازدید از معابد آن را دارید، باید بدانید که زیباترین معابد کوه سامویی کجاست تا بتوانید آن ها را برای بازدید گلچین کنید. در ادامه چند مورد از معبد های معروف این جزیره را بررسی خواهیم کرد. ضمن این شما می توانید در این جزیره معبد های کوچک و محلی دیگری را هم بیابید.

معبد wat phra yai

معبد Wat Phra Yai در کوه ساموئی در نزدیکی شهر بوفوت قرار دارد. اگر میخواهید بدانید بیگ بودای معروف کوه سامویی کجاست، برجسته‌ ترین ویژگی این معبد مجسمه بزرگی از بودایی بنام “Big Buddha” است. این مجسمه بزرگ، که بالغ بر ۱۲ متر ارتفاع دارد، یکی از علامت‌ های مشهور و جاذبه‌ های گردشگری مهم کوه سامویی است. معبد Wat Phra Yai با مجسمه بزرگ بودای و مناظر زیبایی که اطراف آن قرار دارد، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

معبد wat khunaram

این معبد در شهر هوآنگ در کوه سامویی واقع شده و شهرت بسیار زیادی در این جزیره دارد این معبد به خاطر اتفاقی غم‌ انگیز شهرت دارد. در داخل معبد، مجسمه جسد مرحوم لوئیس چانگ، یکی از معلمان دینی بزرگ ساموئی، نمایش داده می‌شود. لوئیس چانگ در زندگی خود به عنوان یک شخصیت محترم و معروف شناخته شده بود و پس از فوت، مورد احترام بسیاری از مردم قرار گرفت.

به دلیل درخواست وصیت ‌نامه‌ ای که توسط خود وی تهیه شده بود، جسد وی پس از مرگ نمایش داده شد. معبد Wat Khunaram با مجسمه جسد مرحوم لوئیس چانگ، جاذبه‌ ای منحصر به فرد برای گردشگران و بازدیدکنندگان است. این معبد به عنوان یک مکان مقدس و محلی برای عبور و مرور در کوه ساموئی شناخته می‌شود.

معبد wat lamai

معبد Wat Lamai یکی از معابد مهم در کوه ساموئی است. این معبد در شهر Lamai واقع شده و یکی از معابد محبوب در جزیره محسوب می‌شود. wat lamai با طراحی زیبا و معماری سنتی تایلندی، جذابیت بسیار زیادی دارد. این معبد دارای ساختمان‌ های مجاوری است که شامل سالن بزرگ مراسم، صومعه، مجسمه های بودا و سازه‌ های معبدی دیگر می‌ شود. همچنین، معابد کوچکتری که به خشکبار، آرامگاه و مکان‌های عبادت اختصاص دارند نیز در داخل مجموعه وجود دارد. مانند بسیاری از معابد تایلندی، Wat Lamai محلی است که مردم محلی و معتقدان به بوداییسم برای عبادت و مراسم مذهبی خود استفاده می‌ کنند.

همچنین، بازدید کنندگان و گردشگران نیز به این معبد می‌آیند تا زیبایی‌ های آن را ببینند و از آرامش و آرامشی که در محیط معبد فراهم می‌ شود، لذت ببرند. در کل، معبد Wat Lamai یک جاذبه فرهنگی و مذهبی مهم است که در کوه ساموئی واقع شده است و اگز بخواهیم بگوییم که مهم ترین جاذبه ی فرهنگی در منطقه کوه سامویی کجاست، باید این معبد را نام ببریم.

معبد wat plai laem

این معبد در ناحیه Plai Laem واقع شده و یکی از معابد معروف و محبوب جزیره می‌ باشد. این معبد با طراحی زیبا و معماری تایلندی، جذابیت زیادی دارد. این معبد به شکلی معروف برای تایلندی‌ ها و گردشگران شناخته می‌شود. یکی از جاذبه‌ های برجسته آن مجسمه بزرگی از بودای به نام “Guanyin” است که دریایی است و 18 دست دارد. همچنین، معبد دارای ساختمان‌ های دیگری نیز است که شامل سالن مراسم، صومعه و محوطه ‌های معبدی متنوع می‌شود. این معبد به عنوان یک مکان مقدس و محل عبادت برای مردم محلی و معتقدان به بوداییسم اهمیت زیادی دارد.

این معبد مکانی است که مردم برای عبادت، مدیتیشن و مراسم مذهبی خود به آن مراجعه می‌کنند. همچنین، بازدید کنندگان و گردشگران نیز به این معبد می‌آیند تا زیبایی‌ ها و صلابت آن را ببینند و از آرامش و انرژی که در محیط معبد فراهم می‌شود، لذت ببرند. معبد Wat Plai Laem یک جاذبه فرهنگی و مذهبی مهم در کوه ساموئی است و برای علاقه ‌مندان به فرهنگ تایلند و همچنین بازدیدکنند گان عمومی بسیار جذاب است.

باغ مخفی بودا در کوه سامویی کجاست

معبد “باغ مخفی بودا” یا به طور رسمی به عنوان “معبد بودا در باغ ساموئی” شناخته می‌شود، یک مقصد محبوب برای گردشگران در کوه سامویی است. این معبد در منطقه Taling Ngam واقع شده و به عنوان یک نماد فرهنگی و مذهبی مهم شناخته می‌شود. باغ مخفی بودا یک مجموعه زیبا و آرامش ‌بخش است که شامل باغ‌ های سرسبز، مجسمه های بزرگ بودا و سرباز های سنگی، آلاچیق‌ ها و سازه‌ های معماری تایلندی است. این معبد به خاطر طراحی زیبا و چشم‌ نواز خود شهرت دارد و یکی از بکر ترین جاذبه های گردشگری تایلند محسوب می شود.

بازدید کنندگان می‌توانند در باغ مخفی بودا در میان فضای ساکت و طبیعت آرامش بیابند و از مناظر زیبا لذت ببرند. این مکان به عنوان یک معبد مذهبی و مکانی برای عبادت و خشکبار بهره‌ برداری می‌شود و همچنین برای عکاسی و خلق خاطرات زیبا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. باغ مخفی بودا یک مقصد دیدنی معروف در جزیره سامویی است که جذابیت بسیاری برای گردشگران و علاقه‌ مندان به فرهنگ و طبیعت دارد. اگر قصد سفر به کوه سامویی را دارید، این معبد را در لیست مکان‌ هایی که باید ببینید، در نظر بگیرید.

پارک آبی کوه سامویی کجاست ؟

در کوه ساموئی، یکی از محبوب‌ ترین پارک‌های آبی به نام “Aqua Park Samui” وجود دارد. این پارک آبی در منطقه Chaweng واقع شده و یک مقصد تفریحی محبوب برای بازدید کنندگان است. این پارک آبی دارای تجهیزات و امکانات آبی متنوعی است که شامل سرسره های آبی، استخر های موج، رودخانه‌ های آبی، تونل‌ های آبی و سایر بازی‌ های آبی می‌شود.

اگر به دنبال این هستید تا بیابید بهترین مکان برای تفریحات آبی در کوه سامویی کجاست، باید گفت این پارک آبی مناسب برای تمام افراد، از جمله بزرگسالان و کودکان است و یک روز سرگرم ‌کننده و پرانرژی را برای بازدید کنندگان فراهم می‌ کند. علاوه بر امکانات آبی، پارک آبی Aqua Park Samui همچنین دارای امکانات دیگری مانند رستوران‌ ها، فروشگاه‌ ها و مناطق نشست و استراحت می‌ باشد. بازدید کنندگان می‌ توانند از خدمات رفاهی و تفریحی این پارک آبی استفاده کنند و لحظاتی شاد و خاطره‌ انگیز را در آن سپری کنند.

کوه سامویی کجاست
کوه سامویی کجاست

بهترین سواحل کوه سامویی کجاست ؟

سامویی یک منطقه کوهستانی است که اطراف آن پر از سواحل زیبا و لذت بخش است که ماسب تفریح است. اگر می خواهید بدانید تاپ ترین سواحل در منطقه کوه سامویی کجاست در ادامه با ما همراه باشید.

ساحل چاونگ (chaweng beach) 

ساحل چاونگ (Chaweng Beach) یکی از محبوب‌ ترین سواحل در کوه سامویی واقع شده است. این ساحل در شمال شرقی کوه سامویی و در نزدیکی شهر Chaweng قرار دارد. ساحل چاونگ با آب آبی و شن‌ های سفید، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد و به عنوان یکی از سواحل پربازدید جزیره معروف است. این ساحل با امکانات و سرویس‌ های متنوعی که ارائه می‌دهد، به شدت مورد استقبال گردشگران قرار می‌ گیرد. در این ساحل می‌ توانید امکاناتی مانند رستوران‌ ها، کافه‌ ها، بار ها، فروشگاه‌ ها و هتل‌ های لوکس را پیدا کنید.

همچنین فعالیت‌ هایی مانند شنا، آب‌ گرم، جت اسکی و صید ماهی در این ساحل بسیار محبوب است. همچنین اگر می خواهید بدانید فعال ترین ساحل شبانه در کوه سامویی کجاست، باید گفت اسن ساحل به فعالیت‌ های شبانه‌ روزی خود شهرت دارد. در شب، ساحل تبدیل به یک مرکز شلوغ و پر انرژی می‌ شود که با بار ها، کلوپ‌ های شبانه و محل‌ های تفریحی زنده می‌ شود. اگر به دنبال تجربه شبانه‌ی تفریح و شادی هستید، ساحل چاونگ می‌ تواند مقصدی مناسب باشد.

مناسب ترین ساحل برای ماه عسل در کوه سامویی کجاست

ساحل بوفت ، در شمال کوه ساموئی و در نزدیکی شهر فیشرمن با ویژگی‌ ها و جاذبه‌ های خاص خود واقع شده است. ساحل بوفت برخلاف ساحل‌ هایی مانند چاونگ، که یک ساحل با شن و آب آبی است، یک ساحل با شن‌ های سیاه و آب کمی مه را دارد. این ساحل به عنوان مقصدی آرام و صمیمی معروف است و برخلاف ساحل‌ های شلوغ، آرامش بیشتری را به بازدید کنندگان ارائه می‌دهد.

در وسط ساحل بوفت، روستایی سنتی به نام “فیشرمن” واقع شده است. این روستا با خانه‌ های سنتی، فروشگاه‌ های هنری و بازار های محلی و رستوران‌ های محلی، یک جاذبه فرهنگی و تاریخی است. بازدید از فیشرمن می‌ تواند به شما اجازه دهد تا با فرهنگ و زندگی محلی آشنا شوید و از تجربه خرید از بازار های محلی لذت ببرید. علاوه بر این ها این ساحل دارای تمامی امکانات رفاهی نیز هست.

اگر یه دنبال سفر به کشور تایلند هستنید و می خواهید بدانید مناسب ترین ساحل برای یک ماه عسل به یاد ماندنی در کوه سامویی کجاست، باید ساحل بوفت را امتحان کنید.

ساحل لامای (lamai beach) در کوه سامویی کجاست

ساحل لامای (Lalomanu Beach) در کوه سامویی، دقیقاً در ناحیه اپولیما، قرار دارد و یکی از زیبا ترین و محبوب ‌ترین سواحل این جزیره است. این ساحل با آبی آرام، شن‌ های سفید و کوهستان ‌های سبز به عنوان یک مقصد طبیعی و تفریحی معروف است.ساحل لامای به دلیل طبیعت زیبا و آرامشی که در اطراف آن وجود دارد، برای گردشگران و مسافران بسیار جذاب است. آب اقیانوس آرام زیادی را برای شنا و آب ‌گرم فراهم می‌ کند و جنگل‌ های ساحلی طبیعتی زیبا را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

ساحل بنگ راک (rock beach)

ساحل بنگ راک (Banyan Rock Beach)، یکی از سواحل زیبا و محبوب در کوه سامویی است. این ساحل در منطقه تافیتافی، در ساحل جنوبی جزیره قرار دارد. نام “بنگ راک” به خاطر سنگ بزرگ و مشخصی است که در ساحل واقع شده و تحت تأثیر درختان بنیان (Banyan) قرار گرفته است. ساحل بنگ راک با شن‌ های سفید، آب آبی آرام و تنوعی از ترکیبات طبیعی مانند سنگ‌ ها، درختان و مرجان‌ ها، یک چشم انداز استثنایی را به بازدید کنندگان ارائه می‌ دهد. شنا، تماشای طبیعت، پیاده‌روی در ساحل و خوردن غذا در نزدیکی ساحل از تفریحات اصلی این ساحل محسوب می‌شوند.

کریستال کوه سامویی کجاست؟

ساحل کریستال (Crystal Beach) در کوه سامویی یکی از مقاصد طبیعی و زیبایی است که با آبی آرام، شن‌ های سفید و صاف و مناظر طبیعی استوایی خیره کننده شهرت دارد. این ساحل در ناحیه لوپا، در ساحل جنوبی جزیره قرار دارد.ساحل کریستال به دلیل آبی آرام و شفاف، معمولاً برای شنا، غواصی و سایر فعالیت‌ های آبی بسیار مناسب است. مناظر طبیعی زیبا و درختان پالم‌ های خرما در اطراف ساحل، به تماشاگران احساس آرامش می‌ دهند. همچنین، در نزدیکی ساحل کریستال ممکن است امکاناتی مانند رستوران‌ ها، کافه‌ ها و فروشگاه‌ های کوچک وجود داشته باشد که به شما امکان لذت بردن از خوراکی ‌های محلی و بین‌ المللی را می‌دهند.

کوه سامویی کجاست
کوه سامویی کجاست

 

بهترین آژانس برای سفر به کوه سامویی کجاست؟

حالا که به طور کامل منطقه سامویی در کشور تایلند را بررسی کردیم و  می دانیم که بهترین جاذبه های گردشگری کوه سامویی کجاست، برای سفر به این جزیره باید یک اژانس با کیفیت را انتخاب کنید.  اگر می خواهید بدانید مجری اصلی تور های سفر به کوه سامویی کجاست، پیشنهاد ما آژانس سفر های دلربا ایرانیان است. این مجموعه مجری اصلی کلیه تور های تایلند به صورت وی آی پی است.

شما می توانید با تماس با شماره تلفن 02188889747 با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و به صورت رایگان در مورد کلیه تور های سفر به تایلند مشاوره بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه حضوری به دفتر این مجموعه واقع در خیابان جردن تهران، کلیه امور سفر خود را برنامه ریزی کنید و از یک سفر فوق لاکچری لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button