هتل grand center point space از هتل های پاتایا

هتل های پاتایا

به این مطلب امتیاز دهید

هتل های پاتایا

هتل های پاتایا با توجه به حجم بالای بازدید گردشگران از این شهر، هر ساله میزبان جمعیت زیادی از افراد است. در این مقاله به بررسی بهترین و مناسب ترین هتل ها های پاتایا در کشور تایلند اشاره خواهیم کرد و شرایط و موقعیت هر کدام از هتل های پاتایا را برای شما باز گو می کنیم. در پاتایا تعداد زیادی هتل و مجتمع وجود دارد که به تمامی خواسته ها و سلیقه ها پاسخ می دهد. در ادامه به ترتیب ابتدا  لوکس ترین هتل های پاتایا و هتل های اکونومی را بررسی خواهم کرد .

رویال کلیف (*5 royal cliff) از معروف ترین هتل های پاتایا

هتل رویال کلیف (Royal Cliff Hotel) یکی از هتل‌ های برجسته و معروف در شهر پاتایا در تایلند است. این هتل با معماری خیره‌ کننده ‌اش، موقعیتی منحصر به فرد و امکانات بی‌ نظیر، مورد توجه گردشگرانی که به پاتایا سفر می‌ کنند قرار می‌ گیرد. موقعیت جغرافیایی هتل رویال کلیف بسیار شگفت ‌انگیز است. این هتل در قسمت جنوبی پاتایا واقع شده و از جنوب به سواحل دریای آندامان و خلیج تایلند و از شمال به تپه ‌های سبز پاتایا مشرف است. این موقعیت منحصر به فرد به مسافران اجازه می‌ دهد تا از چشم ‌اندازی فوق ‌العاده و بسیار زیبایی از دریا و شهر لذت ببرند.

هتل رویال کلیف دارای انواع امکانات و خدمات بسیاری برای راحتی و تفریح میهمانان است . اتاق ‌ها و سوئیت‌ های این هتل فضایی زیبا، مدرن و لوکس دارند و با امکاناتی مانند تلویزیون صفحه ‌تخت، اینترنت بی‌سیم، مینی بار و تهویه مطبوع مجهز شده‌ اند. همچنین، هتل رویال کلیف امکاناتی نظیر استخر های سر پوشیده و رو باز، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سرویس ‌های ماساژ و اسپا را نیز ارائه می‌ دهد. از لحاظ تنوع و کیفیت رستوران‌ ها و کافه‌ ها در میان هتل های پاتایا ، هتل رویال کلیف بسیار شناخته شده است. میهمانان می‌ توانند در رستوران‌ های متنوعی با مناظری زیبا و منو های متنوع، از جمله رستوران فیشرمنز و رستوران آسیایی تفریح کنند.

همچنین، در کافه‌ ها و بار های هتل می‌ توانند نوشیدنی ‌های خوشمزه و محلی را تجربه کنند. علاوه بر این، هتل رویال کلیف امکانات کنفرانس و تجمعات را نیز برای مسافران تجاری فراهم می‌ کند. سالن‌ های کنفرانس و ملاقات عالی و تجهیزات مدرنی از جمله پروژکتور ها و صفحه ‌نمایش‌ ها، برای برگزاری همایش ‌ها و جلسات کاری مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

هتل رویال کلیف با ترکیبی از لوکیشن عالی، طراحی شگفت ‌انگیز، امکانات لوکس و خدمات بی ‌نظیر، یکی از برترین گزینه ‌ها در میان هتل های پاتایا برای اقامت در این شهر دیدنی است . میهمانان می‌ توانند از آرامش و اقامت در این هتل لذت برده و همچنین به راحتی به جا های دیدنی و تفریحی پاتایا دسترسی داشته باشند.

 

هتل royal cliff از هتل های پاتایا
هتل royal cliff از هتل های پاتایا

 

هتل سنترا گرند میریج (*5 centra grand mirage)

هتل سنترا گرند میریج (Centra Grand Mirage Resort) یکی از معروف ترین و لوکس ترین هتل های پاتایا است . این هتل با معماری خاص خود، موقعیتی عالی در نزدیکی ساحل و امکانات بی‌ نظیر، جاذبه‌ ای برای گردشگران و تفریح‌ جویان به شمار می‌ آید. موقعیت هتل سنترا گرند میریج بسیار برجسته است، زیرا در نزدیکی ساحل جنوبی پاتایا قرار گرفته است. این موقعیت شما را قادر می‌ سازد از چشم‌ انداز زیبایی از دریا و ساحل بهره‌ ببرید و به راحتی به سواحل شنی پاتایا دسترسی داشته باشید. این هتل دارای منطقه ای مجزا برای بازی و تفریح کودکان شما هم دارد و جزو بهترین هتل های پاتایا برای خانواده ها است.

در مورد خوراکی ‌ها و رستوران ‌ها، هتل سنترا گرند میریج انواع گزینه ‌ها را به شما ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید در رستوران‌ های متنوعی با مناظری زیبا و منو های چند گانه، از جمله رستوران ‌های غذا های تایلندی، آسیایی، دریایی و بین‌ المللی، لذت ببرید. همچنین، بار ها و کافه ‌هایی نیز در هتل وجود دارد که محیطی دلپذیر برای استراحت و نوشیدنی ‌های خوشمزه فراهم می‌ کنند.

با ترکیبی از موقعیت عالی، طراحی جذاب، امکانات کامل و بهترین خدمات، سنترا گرند میریج یکی از بهترین گزینه ها در میان هتل های پاتایا برای اقامت لوکس و تفریح در این شهر است. میهمانان می‌ توانند از آرامش و رفاهی که این هتل ارائه می‌ دهد لذت ببرند و به راحتی به جاذبه های دیدنی و تفریحی پاتایا دسترسی پیدا کنند.

 

هتل centra grand mirage از هتل های پاتایا
هتل centra grand mirage از هتل های پاتایا

 

هتل گرند سنترا پوینت اسپیس (*5 grand centra point space )

اگر به دنبال یک هتل بسیار متفاوت و همچنین تجربه ای متفاوت هستید من به شما این هتل را پیشنهاد می کنم. این هتل یکی از بهترین و نوساز ترین هتل های پاتایا به شمار می رود. هتل گرند سنترا پوینت اولین هتل با موضوع فضا در تایلند است که به شما امکان سفری در دنیای خارق العاده در فضا می دهد. این هتل الهام گرفته از شاتل های فضایی تا تنظیمات و تاسیسات با مضمون فضایی است.

از امکانات این هتل می توان به پارک آبی با مساحت 12000 هزار متر مربع اشاره کنم که به چهار دسته موضوعی تقسیم می شود از جمله قسمت کودکان، قسمت طراحی شده مانند سفینه فضایی astro club و یک مجموعه زمین بازی خانوادگی سر پوشیده مملو از خلاقیت و تجربه ای بی همتا برای مسافران در هر سنی. اولین اسپا با منظره دریا در تایلند را داراست که جایی است برای کشف کردن آرامش در شلوغی و هرج و مرج شهر پاتایا. همچنین این هتل دارای سالن رقص بزرگ دارای آخرین صفحه نمایش ها و سقف 8 متری و سالن های کنفرانس بدون ستون است.

از امکانات اتاق های این هتل هم می توان سیستم های شبیه سازی افق قطبی و ستاره ها اشاره کرد و از بالکن هایی مشرف به اقیانوس پاتایا لذت ببرید و اوقات خوشی را حتی در اتاق های خود سپری کنید. تمامی اتاق های هتل گرند سنترا پوینت دارای دکوراسیونی با مضمون فضا، بالکن هایی با چشم انداز خلیج هستند اگر شما هم مثل من به هتل گرند سنترا پوینت علاقه پیدا کردید و این هتل را برای اقامت برگزیدید می توانید با آژانس سفرهای دلربا که کارگزار مستقیم کشور تایلند است تماس بگیرید تا سفری بی دغدغه و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

هتل grand center point space از هتل های پاتایا
هتل grand center point space از هتل های پاتایا

 

هتل اینتر کنتیننتال (inter continental)

این هتل از جمله هتل های پاتایا است که دسترسی مستقیم به دریا را دارد و دارای ساحل اختصاصی و استخر های مردابی است. هتل اینتر کنتیننتال روی یک دشت بسیار سر سبز و زیبای جنگلی واقع شده که اقامتگاهی با طراحی خاص و منحصر به فرد با چشم اندازی از جنگل های استوایی و دریای آبی را داراست. این هتل دارای اتاق های اختصاصی و شیک برای تجربه ای کامل در داخل هتل است. با این حال این هتل هتلی خانوادگی هم به شمار می رود زیرا در آن تفریحاتی مناسب برای کودکان هم در نظر گرفته شده است.

یکی از امکانات دیگر هتل اینتر کنتیننتال دسترسی آسان به جاذبه های مشهور شهر پاتایا است از جمله بازار شناور پاتایا و واکینگ استریت و … حتی می توانید از تور های یک روزه به جزایر مجاور لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل اینتر کنتیننتال می توان به 3 استخر در میان باغ هایی استوایی اشاره کرد که تجربه ای تکرار نشدنی است. این هتل دارای دو رستوران بسیار عالی مشرف به خط ساحلی است که شامل غذا های بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و تایلندی می باشد در کل اگر به دنبال هتلی مناسب خانواده، فول امکانات و بسیار عالی هستید، در میان هتل های پاتایا این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

هتل inter continental از هتل های پاتایا
هتل inter continental از هتل های پاتایا

 

هتل میت بیچ (mytt beach)

هتل میت بیچ یکی از مدرن ترین هتل های پاتایا به شمار می رود که در قلب شمال پاتایا با فاصله چند قدم از دریا واقع شده است. امکانات و خدمات این هتل شامل اتاق های لوکس با استخر رو باز، مرکز اسپا و مرکز تناسب اندام می شود. هتل میت بیچ دارای ماساژور های متخصص و 4 اتاق خصوصی برای مجموعه ای از درمان های اسپا یا ماساژ تایلندی است.

میت بیچ دارای منظره ای از دریا یا شهر است و همچنین دارای حمام های مرمری است. رستوران pippa که به 5 قسمت مختلف تقسیم شده است که هر کدام حس و حال متفاوتی با هم دارند که بهترین اقامتگاه پشت بام است و مانند بهشت جنگلی مشرف رو به دریا در بالای شهر واقع شده است.

 

هتل mytt beach از هتل های پاتایا
هتل mytt beach از هتل های پاتایا

هتل سیام بای شور (siam bay shore)

هتل سیام بای شور یکی  از هتل ‌های پاتایا است که با خدمات و امکانات بی نظیر خودش، شما را با روح مهمان نوازی در این شهر آشنا خواهد کرد. نقطه قوت این هتل اتاق هایی با دکوراسیونی عالی و مدرن است. دکوراسیونی که حاصل به کار گیری هنر طراحان و معماران برجسته تایلندی بوده و با استفاده از انواع چوب‌ ها به زیبا ترین شکل ممکن در آمده است.

هتل سیام بای شور با ۲ رستوران منحصر به فرد در میان هتل های پاتایا می درخشد. رستوران‌ هایی که یکی از آن ها در هر سه وعده آماده ارائه خدمات خود بوده و غذا های خوشمزه ‌ای برای مهمانان سرو می‌کند . دیگری نیز صرفا برای وعده شام در های خود را بر روی مهمانان باز می‌ کند و غذا های دریایی، آسیایی و بین المللی بی نظیری را به بهترین شکل برای شام طبخ و سرو می‌ نماید.

هتل سیام بای شور پاتایا دارای ۲ استخر به صورت سر پوشیده و رو باز نیز هست که مکان ایده آلی برای شنا و آب تنی به حساب می‌ آیند. استفاده از سرسره‌ های تعبیه شده در این استخر ها باعث خواهد شد که شما و فرزندان کوچکتان از تک تک لحظات خود لذت ببرید. لازم به ذکر است که این هتل مرکز اسپا خود را نیز چند وقتی است که به راه انداخته و خدمات منحصر به فردی در این مرکز ارائه می‌ دهد.

شما می‌ توانید از سرویس ماساژ هتل سیام بی شور پاتایا هم برای رفع تمامی خستگی ‌های بدنی و گرفتگی ‌های عضلانی خودتان استفاده کنید، در کل این هتل می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای شما از میان هتل های پاتایا باشد.

هتل مرکور پاتایا اوشن (mercure pattaya ocean)

هتل مرکور پاتایا اوشن در فاصله ۶ دقیقه ای از ساحل پاتایا قرار دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های پاتایا است. این هتل با سرویس دهی درجه یک و پرسنل مجرب و مهربان همراه با محیط خانوادگی برایتان آرامش و آسایش در طول سفر به ارمغان می آورد. این هتل به خصوص برای آن دسته از مهمانانی مناسب است که مشکل پسند و سخت گیر هستند و مطمئنا از اقامت در هتل Mercure Pattaya Ocean  سیر نخواهند شد. برای گذران تعطیلات در هتلی در سطح جهانی با معماری هیجان انگیز لحظات ماندگار به یادگار خواهد ماند. این هتل در فاصله ۲۰۰ متری از موزه هنر در بهشت واقع شده است.

در صورتی که به قصد سفر کاری عازم این شهر شوید با اقامت در این هتل می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس برگزار کنید. از جمله امکانات تفریحی هتل مرکور پاتایا اوشن می توان به پارک آبی اشاره کرد. در فضای بیرونی هتل نیز مبلمان زیبایی چیده شده است و تراس های اتاق ها برای آفتاب گرفتن  مناسب هستند. استخر هتل Mercure Pattaya Ocean برای تمامی رده های سنی مناسب است. در کنار استخر نیز صندلی و چترهای آفتاب گرفتن قرار داده شده است. باشگاه بدن سازی هتل مجهز به دستگاه های به روز دنیاست. همچنین اتاق های این هتل چشم انداز بی نظیری رو به اقیانوس دارند.

هتل سنتارا آزور (centara azure)

هتل ۴ ستاره لوکس و مجلل سنتارا آزور پاتایا در مرکز پاتایا واقع شده و دسترسی آسانی به بهترین مراکز خرید، تفریحات و سواحل شهر دارد. معبد پناهگاه حقیقت، پارک یخ جادویی سیام، پارک مینی سیام، خیابان واکینگ استریت و آکواریوم جهان زیر آب پاتایا از جمله جاذبه ‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده‌ اند.

برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ ای در نظر گرفته شده تا آن‌ ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل مجلل تجربه کنند . هتل نو ساز سنتارا آزور پاتایا با امکانات رفاهی شیک و مدرن و محوطه استخری وسیع با استخر مجزا برای کودکان و سرسره‌ های آبی، طوری طراحی شده است که میهمانان را در هر سنی به وجد آورد. مرکز تناسب اندام مجهز، جکوزی و اتاق بخار از دیگر امکاناتی هستند که در سنتارا آزرو یکی از مجلل ترین هتل های پاتایا ارائه می‌ شوند .

کیفیت هتل های پاتایا

کیفیت هتل های پاتایا نکته ای است که شما قبل از خرید تور های پاتایا در مورد آن ها اطلاع کافی داشته باشید. یک هتل بی کیفیت می تواند به کلی سفر شما را خراب کند و خاطره ای نه چندان خوب در ذهن شما از سفر به شهر پاتایا در کشور تایلند حک کند. ضمن اینکه انتخاب یک هتل با امکانات فول می تواند بخشی از تفریح شما در تور را شامل شود. به خصوص که برخی از هتل های پاتایا امکاناتی را به شما ارائه می کنند که نظیر آن ها را در هیچ کجای دیگر دنیا مشاهده نخواهید کرد.

اگر بخواهیم به طور مختصر به کیفیت هتل های پاتایا بپردازیم، باید گفت عوامل زیادی می تواند روی  کیفیت هتل های پاتایا تاثیر گذار باشد. برای انتخاب یک هتل خوب شما باید عوامل زیادی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید از میان تمام هتل های پاتایا بهترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از این عوامل را در زیر با یکدیگر بررسی می کنیم.

ستاره ‌بندی هتل های پاتایا

هتل‌ های پاتایا بر اساس سیستم ستاره‌ بندی عمل می‌ کنند. هتل‌ های با ستاره بالا تر معمولاً امکانات و خدمات بیشتری را ارائه می‌ دهند و در نتیجه کیفیت بالاتری دارند. هتل‌ های 5 ستاره و لوکس تر در اغلب موارد امکاناتی مانند استخر های سر پوشیده و رو باز، رستوران ‌های متنوع، سالن‌ های ورزشی و سرویس اتاق‌ های با کیفیت دارند.

موقعیت هتل

موقعیت هتل نیز در تعیین کیفیت آن نقش مهمی دارد. هتل‌ هایی که در نزدیکی سواحل پاتایا قرار دارند و دسترسی آسان به جاذبه ‌های تفریحی و گردشگری دارند، معمولاً از موقعیت برتری برخوردار هستندو بهترین لوکیشن ها را دارا هستند. قرار داشتن هتل در یک لوکیشن خوب و زیبا می تواند مسافران را ترغیب کند تا زمان بیشتری را در هتل صرف کنند.

امکانات و خدمات هتل های پاتایا

امکانات و خدماتی که یک هتل ارائه می‌ دهد نقش مهمی در تجربه اقامت میهمانان دارد. هتل ‌های با امکاناتی مانند رستوران‌ های متنوع، استخر ها، سونا، سالن ورزشی و سرویس اتاق ‌های وی آی پی، معمولاً تجربه بسیار خوبی را برای مهمانان رقم می زنند. توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که امکانات هتل نباید در حد یک منزل مسکونی عادی باشد. چرا که مسافران به دنبال فرار از روزمرگی خود هستند.

نظافت و تمیزی هتل

نظافت و تمیزی یک هتل نیز نشانگر کیفیت آن است. هتل‌ هایی که به نظافت و تمیزی دقت می‌ کنند و اتاق ‌ها و امکانات را در وضعیت خوبی نگه می‌ دارند، معمولاً نشانه ‌ای از کیفیت بالا دارند.

کارشناسان آژانس سفر های دلربا با اطلاعات بسیار کامل و فوق تخصصی که درباره هتل های پاتایا، موقعیت این شهر و … دارند، به شما در این زمینه مشاوره رایگان ارائه می کنند. برای خرید تور های پاتایا و تجربه سفری به یاد ماندنی کافی است با شماره 02188889747 تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آدرس “تهران خیابان جردن خیابان یزدان پناه پلاک 40 واحد 16” مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button