رویال گاردن پلازا از مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا

به این مطلب امتیاز دهید

مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا سالانه میزبان تعداد پر شماری از توریست ها و مسافرانی هستند که به این شهر سفر می کنند. در شهر پاتایا مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد که تمامی نیاز های شما را بر آورده می کنند. تنوع این پاساژ ها به علاوه تنوع اجناس ارائه شده در این مراکز باعث شده تا بخش بزرگی از اقتصاد تایلند را همین مراکز خرید پاتایا تشکیل بدهند. خرید در هر کشوری به عنوان یکی از اصلی ترین تفریحات گردشگران محسوب می شود و کشور های توریستی مانور ویژه ای روی مراکز خرید می دهند.

مراکز خرید پاتایا مکانی برای یک خرید فوق العاده است که می توانید طیف گسترده ای از اجناس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. در این مراکز اجناسی مانند عطر و ادکلن، پوشاک، لوازم برقی، لوازم خانگی، ادویه جات، کالا های الکترونیکی، لب تاب و کامپیوتر و… بخش عمده کالا هایی است که در مراکز خرید پاتایا به مسافران و مشتریان محلی ارائه می شود. در ادامه به برخی از مراکز خرید پاتایا اشاره خواهیم کرد و توضیحاتی درباره آن ها خواهیم داد.

سنترال فستیوال (central festival)، از مدرن ترین مراکز خرید پاتایا

central festival یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مراکز خرید پاتایا در تایلند است. با مساحتی بالغ بر 100،000 متر مربع، این مرکز خرید میزبان بیش از 300 فروشگاه، رستوران، سینما و تفریحات دیگر است. مرکز خرید central festival در قلب شهر پاتایا، در نزدیکی ساحل واقع شده است و به راحتی قابل دسترسی است. طراحی مدرن و زیبای این مرکز خرید، به همراه تنوع فروشگاه‌ ها و برند های معروفی که در آن وجود دارند، باعث شده تا central festival یک مقصد محبوب برای خرید و تفریح در پاتایا باشد .

central festival شامل فروشگاه ‌های معروف و برند های محلی و بین ‌المللی است . شما می‌ توانید از فروشگاه‌ های لباس، جواهرات، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، کتاب و بسیاری از دیگر اجناس با برند های معروف خرید کنید. این مرکز خرید رستوران‌ ها و کافه‌ های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌ دهد. از رستوران ‌های غذا های تایلندی تا غذا های بین ‌المللی و فست ‌فود، شما می‌ توانید انواع غذا ها را تجربه کنید.

اگر به دنبال سرگرمی و تماشای فیلم هستید، central festival دارای سینما های مدرنی است که جدید ترین فیلم‌ های روز دنیا را پخش می‌ کنند. در این مرکز خرید، شما می‌ توانید از تفریحات دیگری مانند بازی‌ های الکترونیکی، بولینگ، وی ‌آر و بسیاری تجربه‌ های دیگر لذت ببرید. به طور کلی، central festival  یکی شگفت ‌انگیز ترین مراکز خرید پاتایا است که برای مردم محلی و گردشگران و مسافران بسیار جذاب است.

 

سنترال فستیوال از مراکز خرید پاتایا
سنترال فستیوال از مراکز خرید پاتایا

 

ترمینال21 (terminal21)، یکی از خاص ترین مراکز خرید پاتایا

مرکز خرید ترمینال 21 پاتایا (Terminal 21 Pattaya) در شمال پاتایا درست در حاشیه این شهر قرار دارد و مثل یک فرودگاه شبیه سازی شده است. مخصوصاً ورودی اصلی بسیار چشم گیر است که شبیه یک باند فرودگاهی است و یک هواپیمای در حال بلند شدن از زمین را نشان می دهد. درمجموع، دو هواپیما در جلوی ترمینال 21 قرار داده شده است که به ویژه در شب های پاتایا به دلیل نور پردازی زیاد و فوق العاده، توجه بازدید کنندگان و گردشگران در پاتایا را به خود جلب می کند.

ترمینال 21 به گونه ای طراحی شده است که هریک از 6 طبقه یکی از شهر های بزرگ جهان را منعکس می کند و به نمایش می گذارد. طبقات این مرکز خرید به این شهر ها و کشور ها تقسیم می شود: پاریس، ایتالیا، سان فرانسیسکو، لندن، توکیو و هالیوود آمریکا. دکوراسیون فوق العاده زیبای مغازه ها که بستگی به طبقه ای که در آن واقع شده است و همچنین برج ایفل که اندازه چشم گیر آن تا طبقه آخر هم می رسد ممکن است در اینجا شما را به هیجان بیاورد.

برج پیزا و پل گلدن گیت را هم در این مرکز خرید مشاهده می کنید. در طبقه آخر یک سینما بزرگ و همچنین رستوران های متعدد و کیفیت بالایی وجود دارد. در ترمینال 21 شما به هر آنچه که احتیاج داشته باشید دست پیدا می کنید و مغازه های این مرکز خرید تمامیت احتیاجات و خرید های شما را در بر می گیرد. نه تنها مارک های آسیایی بلکه فروشگاه هایی با مارک های بین المللی مانند کمل، لاکوست، H&M، تیمبرلند، پلیبوی و Catcher نیز در این مرکز خرید ترمینال 21 پاتایا یافت می شوند.

همچنین برخی از بانک ها و دفاتر صرافی ها برای تبدیل های لازم قبل از خرید در دسترس هستند تا شما با خیالی آسوده از خرید کردن خود لذت ببرید. تعداد رستوران های ترمینال 21 بسیار زیاد است. همه رستوران های خوب در این مرکز خرید شعبه دارند و شما باید فقط اشتها داشته باشید و از غذا خوردن لذت ببرید. Burgerrestaurnts، پیتزا فروشی ها، غذا های ژاپنی، غذا های دریایی یا استیک.

در اینجا همه رستوران های زنجیره ای معروف که در هر مرکز خرید تایلند وجود دارد اینجا یافت می شود مانند Starbucks Coffe ،Company Pizzeria Sizzler، رستوران ژاپنی کوه فوجی، Sushi ،Sukishi ،Dunkin Donuts ،Santa Fe ،Chester Grill ،KFC و موارد دیگر. همچنین ترمینال 21 دارای یک رستوران خوب در طبقه 3، Pier 21 است که در آن می توانید غذایی ارزان و با کیفیت خوب بخورید و در آخر هتل گرند سنتر پوینت به این مرکز خرید راه دارد که کیفیت این مرکز خرید را چند برابر می کند.

 

ترمینال 21 از مراکز خرید پاتایا
ترمینال 21 از مراکز خرید پاتایا

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا (royal garden plaza)

رویال گاردن پلازا پاتایا در ابتدا  ‘مرکز تفریحی’ در پاتایا بود که جاذبه ها و فعالیت های خانوادگی، مجموعه ای از رستوران ها و خرید برند های بین المللی را با هم جمع می کرد. رویال گاردن پلازا (Royal Garden Plaza Pattaya) هنوز هم انفجاری از هوای تازه و مطبوع هوا به ساحل شهر است و یکی از منحصر به فرد ترین مراکز خرید پاتایا به شمار می رود.

صحنه خرید با اشغال بلوک کامل بین Beach Road و Road 2 در پاتایا مرکزی که می توان از هر دو طرف دسترسی پیدا کرد، اما برای چشم گیرترین نما ها، به مرکز خرید ورودی 2 جاده پاتایا زیر هواپیمای آویزان از دیوار است این هواپیما متعلق به Ripley’s Believe It یا Not است. یک موزه اکتشافات عجیب و غریب از کند و کاو های منحصر به فرد و یک جاذبه مرکزی در رویال گاردن پلازا پاتایا است. Royal Garden Plaza با طراحی خاص و فضای جذاب خود، به عنوان یکی از نماد های شهر پاتایا شناخته می‌ شود.

ساختمان این مرکز خرید الهام گرفته از قصرهای اروپایی است و با طراحی شیب دار و شکل هندسی منحصر به فرد، توجه هر گردشگر و مسافری را به خود جلب می‌ کند. یکی از جاذبه ‌های برجسته در Royal Garden Plaza برج Sky Rider Observation Deck است. با صعود به برج، شما می‌ توانید چشم اندازی فوق‌ العاده از بالای ساختمان و مناظر زیبای شهر پاتایا را تماشا کنید. این امکان را به شما می دهد تا از ارتفاع بالا به ساحل، دریا و فضای اطراف نگاهی داشته باشید و منظره ای بی نظیر و به یاد ماندنی را مشاهده کنید.

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا به راحتی قابل تشخیص است، عمدتاً با هواپیمای که بروی دیوار آن فرو رفته است و دقیقا در درب ورودی جاده دوم پاتایا قرار دارد. این هواپیما بخشی از موزه ریپلی پاتایا (Ripley’s Belive) یا Not Museum است که در طبقه سوم قابل دسترسی و بازدید است. خیلی از مسافران تور تایلند به خاطر وجود همین موزه به این مرکز خرید می آیند چرا که موزه ریپلی پاتایا (دایره المعارف پیاده روی) یک جهانگرد آمریکایی در قرن 19 میلادی می باشد. طبقه بالا مرکز خرید یک غرفه مواد غذایی است که در آن بسیاری از رستوران ها غذا های بین المللی، اروپایی و تایلندی را ارائه می دهند.

 

رویال گاردن پلازا از مراکز خرید پاتایا
رویال گاردن پلازا از مراکز خرید پاتایا

 

مرکز خرید مایک شاپینگ مال (mike shopping mall)

Mike Shopping Mall در قسمت مرکزی شهر واقع شده است. در منطقه ‌ای که به عنوان “قلب پاتایا” شناخته می‌ شود. این مکان برای مسافرین و بازدید کنندگانی که در شهر پاتایا اقامت دارند، کاملا قابل دسترسی است و خاطر نزدیکی به هتل های پاتایا به راحتی قابل شناسایی است. Mike Shopping Mall دارای تنوع بسیار زیادی از فروشگاه‌ ها و مغازه ها است. شما می ‌توانید از فروشگاه‌ های لباس، کفش، مد و پوشاک، لوازم الکترونیکی، سوپرمارکت و غیره استفاده کنید.

این تنوع فروشگاه‌ ها به شما امکان می‌ دهد تا از انواع محصولات و برند های مختلف استفاده کنید. به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید پاتایا شناخته می‌ شود. اینجا معمولاً برگزاری تخفیفات و فروش ویژه در برخی فروشگاه ‌ها رایج است و بازدید کنندگان و گردشگران می‌ توانند از قیمت‌ های مناسب و پیشنهاد های ویژه استفاده کنند. در Mike Shopping Mall می‌ توانید رستوران‌ ها و غذا های محلی تایلندی را تجربه کنید.

اینجا ممکن است شما با انواع غذا های تایلندی مانند پد تای، تام یام کونگ، پاد تای و غیره آشنا شوید و لذت ببرید و تجربه ای جدید و منحصر به فرد داشته باشید. Mike Shopping Mall همچنین دارای مرکز تفریحی و سینمایی است. شما می ‌توانید در اینجا از سینما های مدرن برای تماشای فیلم‌ ها، بازی ‌های الکترونیکی و سایر فعالیت‌ های تفریحی لذت ببرید.

در این مرکز  خرید می‌ توان طیف گسترده ‌ای از کالا ها از جمله هنر و صنایع  دستی، سوغاتی، غذا، پوشاک و لوازم جانبی را به صورت یک جا و البته با قیمتی فوق ‌العاده مناسب پیدا و خریداری کرد. البته توجه داشته باشید که این مکان برای خرید از برند های معروف پوشاک مناسب نبوده و اغلب کپی هستند. با توجه به این ویژگی ‌ها، Mike Shopping Mall نیز به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید پاتایا شناخته می‌ شود. با تنوع فروشگاه‌ ها، رستوران ‌ها و فعالیت‌ های تفریحی، این مرکز خرید تجربه ‌ای شگفت‌ انگیز را به بازدید کنندگان خود ارائه می‌ دهد.

 

مایک شاپینگ مال از مراکز خرید پاتایا
مایک شاپینگ مال از مراکز خرید پاتایا

 

مرکز خرید میموزا (mimosa)

مرکز خرید Mimosa در پاتایا دارای ویژگی ‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر مراکز خرید پاتایا متمایز می‌کند. Mimosa با طراحی و معماری خاص خود، به عنوان یک روستای فرهنگی در بین همه کسانی که راهنمای سفر به تایلند هستند معروف است . این مرکز خرید تلاش کرده است تا با باز سازی از روستا های اروپایی قدیمی الهام بگیرد و فضایی با ارزش هنری و فرهنگی را برای بازدید کنندگان ایجاد کند. همچنین معماری‌ های ساختمان‌ های این مرکز خرید زیبا، مشابه معماری دوران رنسانس بوده که جذابیت این مرکز خرید را دو چندان کرده است.

مرکز خرید میموزا یکی از مهم ‌ترین و زیبا ‌ترین مراکز خرید پاتایا است که علاوه بر بیش از 300 مغازه‌ رنگارنگ و زیبا، جاذبه‌ های دیگری نیز دارد. از جمله‌ این جاذبه‌ ها می ‌توان به آسیاب بادی، کانال ‌ها، آب ‌نما ها و… اشاره کرد. Mimosa دارای فضایی باز و آزاد است که فرصتی را برای پیاده ‌روی، تماشا و لذت بردن از فعالیت‌ های خلاقانه فراهم می‌ کند. بازدید کنندگان می‌توانند در میادین، کوچه ‌ها و فضا های سبز اطراف مرکز خرید قدم بزنند و از محیط زیبا و چشم نواز این مرکز خرید لذت ببرند.

Mimosa بیشتر از یک مرکز خرید و یک مقصد فرهنگی و هنری  است. اینجا شما می ‌توانید نمایش ‌های هنری، نمایشگاه‌ های مختلف، نمایش ‌های موزیکال و عروسک‌ های زنده را تماشا کنید. همچنین می‌ توانید از کارگاه ‌های هنری مشارکت کنید و تجربه ‌های خلاقانه را تجربه کنید. Mimosa علاوه بر فروشگاه‌ های معمولی، دارای فروشگاه ‌های خاص و جالبی است.

اینجا می ‌توانید محصولات دست ‌ساز، آثار هنری، لوازم تزئینی و سوغاتی‌ های خاص را خریداری کنید و از آن ها لذت ببرید. Mimosa دارای رستوران‌ ها و کافه‌ های متنوعی است که انواع غذا های محلی و بین‌ المللی را ارائه می‌ دهند. شما می ‌توانید از غذا های تایلندی، غذا های آسیایی و غذا های غربی لذت ببرید و در فضایی خوشایند استراحت کنید.

با توجه به این ویژگی ‌ها، Mimosa یک مرکز خرید و تجربه فرهنگی منحصر به فرد است. با طراحی خاص، فضای باز زیبا، تجربه‌ های فرهنگی و هنری، فروشگاه‌ های خاص و ویژه و رستوران ها و کافه ‌های متنوع، Mimosa یک مقصد جذاب برای بازدید کنندگان در پاتایا است. در این مرکز خرید می‌توانید لذت ببرید، خرید کنید و تجربه ‌های جدید را تجربه کنید.

 

میموزا از مراکز خرید پاتایا
میموزا از مراکز خرید پاتایا

بهترین مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا با توجه به بزرگی این شهر و جمعیت کثیری از گردشگران و افراد بومی خود این جزیره بسیار زیاد متنوع است. شما قبل از این که به سراغ مراکز خرید پاتایا و خرید از آن ها بروید باید برای خود مشخص کنید که ملاکتان برای خرید چیست. اگر به دنبال بهترین مراکز خرید پاتایا هستنید و کیفیت اجناس و خدماتی که در دسترس شما قرار می گیرند برایتان مهم است، ما پنج مرکز خرید زیر را به عنوان بهترین مراکز خرید پاتایا به شما پیشنهاد می کنیم:

مرکز خرید سنترال فستیوال (central festival)

 مرکز خرید ترمینال 21 (terminal 21)

مرکز خرید روال گاردن پلازا (royal garden plaza)

مرکز خرید سنترال مارینا (central marina)

مرکز خرید مایک شاپینگ مال (mike shopping mall)

ارزان ترین مراکز خرید پاتایا

بسیاری از افراد دوست دارند از آن دسته از مراکز خرید پاتایا اقدام به خرید کنند که بتوانند اجناس ارائه شده را با قیمت ارزان تری نسبت به کشور خود و یا حتی سایر مراکز خرید پاتایا تهیه کنند. به غیر از تورست ها و گردشگران افرادی نیز هستند که با نیت ها تجاری و اقتصادی به پاتایا سفر می کنند. این افراد نیز برای کسب سود بیشتر معمولا دوست دارند از ارزان ترین مراکز خرید پاتایا خریدشان را انجام دهند. پیشنهاد ما برای انتخاب ارزان ترین مراکز خرید پاتایا به صورت زیر است:

مرکز خرید توکام پاتایا (tukcom pattaya)

مرکز خرید تپرازیت نایت مارکت (thepprasit night market)

مرکز خرید بیگ سی اکسترا (big C extra)

مرکز خرید هاربور مال پاتایا (harbor mall pattaya)

مرکز خرید پاتایا فلوتینگ مارکت (pattaya floating market)

ساعت کاری مراکز خرید پاتایا

ساعت کاری مراکز خرید پاتایا ممکن است متفاوت باشد، اما در حالت کلی، بیشتر مراکز خرید در روز های هفته از ساعت  10 صبح تا  10 شب باز هستند. البته، بعضی از مراکز خرید ممکن است در ساعات بازار شبانه نیز فعالیت داشته باشند. همچنین، در تعطیلات و روز های ویژه ممکن است ساعت کاری مراکز خرید تغییر کند.

بهتر است قبل از بازدید از هر کدام از مراکز خرید پاتایا، دقت کنید و ساعت کاری آن ها را بررسی کنید. همچنین، می توانید از وبسایت رسمی یا اطلاعات تماس با مراکز خرید مورد نظرتان استفاده کنید تا به تاریخچه آخرین ساعت کاری آن ها دسترسی پیدا کنید و از تغییرات ممکن در ساعت کاری مطلع شوید. برای اطلاع از تمامی سوال های خود در مورد پاتایا می توانید با آژانس فوق تخصصی سفر های دلربا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید و بهترین و به یاد ماندنی ترین سفر خود را تجربه کنید .

خرید انواع تور های ترکیبی پاتایا

اگر آشنایی و شناخت انواع مراکز خرید پاتایا انگیزه شما را برای سفر به تایلند بیشتر کرده است و به دنبال انتخاب بهترین تور های تایلند هستید، پیشنهاد ما این است که تور های خود را از آژانس سفر های دلربا تهیه کنید. این مجموعه به صورت تخصصی انواع تور های تایلند را در ایران برگزار می کند. شما می توانید با تماس با شماره 02188889747 به صورت تلفنی انواع تور های وی آی پی مد نظر خود را سفارش دهید و یا در مورد آن مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Call Now Button